Το Facebook σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα για το metaverse

Το Facebook συνεχίζει να δελεάζει τους καταναλωτές με την ιδέα του metaverse. Σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times, η εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα με προϊόντα επαυξημένης (AR) και εικονικής πραγματικότητας (VR).

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η εφημερίδα, πρόκειται για μια σειρά σημείων λιανικής πώλησης τα οποία τελικά θα επεκταθούν σε μια παγκόσμια αλυσίδα καταστημάτων Meta. Τα καταστήματα αυτά θα παρουσιάζουν προϊόντα που κατασκευάζονται από το τμήμα Reality Labs της εταιρείας, το οποίο σήμερα είναι υπεύθυνο για την κατασκευή ακουστικών εικονικής πραγματικότητας όπως το Oculus Quest.

Τα εσωτερικά έγγραφα που επικαλούνται οι Times, αναφέρουν ότι τα σημεία λιανικής πώλησης θα έχουν ως στόχο να κάνουν τον κόσμο «πιο ανοιχτό και πιο συνδεδεμένο» και ότι οι πελάτες θα αισθάνονται ευπρόσδεκτοι στο ταξίδι τους χωρίς να δέχονται κριτική για τις επιλογές τους.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, τα καταστήματα θα είναι «μοντέρνα, με  μινιμαλιστική αισθητική και διακριτική τοποθέτηση της μάρκας Facebook. Αρχικά, το πρώτο κατάστημα σχεδιαζόταν να ανοίξει στο Burlingame της Καλιφόρνιας, όπου η Reality Labs έχει γραφεία, αλλά δεν είναι σαφές σε ποιο βαθμό έχει υλοποιηθεί αυτό το σχέδιο.

Ο Ζούκερμπεργκ έχει παρουσιάσει το «metaverse» ως το μέλλον της εταιρείας. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τα εξειδικευμένα προϊόντα AR και VR εξακολουθούν να είναι ακριβά και επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στην αγορά παιχνιδιών υψηλών προδιαγραφών. Μιας αλυσίδα καταστημάτων θα έδινε την ευκαιρία σε ένα ευρύτερο κοινό να δοκιμάσει τις τεχνολογίες αυτές, αν και δεν είναι σαφές γιατί η Meta θα πετύχαινε από αυτή την άποψη, αφού προηγούμενες προσπάθειες όπως οι στοές VR, έχουν αποτύχει.

Σύμφωνα με τους Times, η εταιρεία έχει ήδη εξετάσει διάφορα ονόματα για τα μελλοντικά της καταστήματα όπως: Facebook Hub, Facebook Commons, Facebook Innovations, Facebook Reality Store και From Facebook, αλλά το Facebook Store είναι το σημερινό φαβορί. Είναι πιθανό ότι η μετονομασία της εταιρείας σε Meta θα επηρεάσει την επιλογή του ονόματος. Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει την πρόθεσή της να μετονομάσει τα ακουστικά Oculus Quest σε Meta Quest, για παράδειγμα, και τη συσκευή βιντεοσυνομιλίας Facebook Portal που είχε καλή αποδοχή αλλά κακές πωλήσεις, σε Meta Portal.

ΠΗΓΗ: Gizmodo

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος