Τα παιδιά μολύνονται το ίδιο όπως και οι ενήλικες, συμπεραίνουν επιστήμονες στην Αυστρία

Τα παιδιά μολύνονται το ίδιο συχνά με τους ενήλικες, είναι το συμπέρασμα έρευνας που διενεργήθηκε με μαζικά τεστ σε σχολεία της Αυστρίας και προδημοσιεύεται από το περιοδικό «Der Spiegel».

«Τα σχολεία δεν αποτελούν νησί των ευλογημένων. Αν δεν τα κλείσουμε, τότε διατρέχουμε σημαντικό κίνδυνο», δηλώνει χαρακτηριστικά στο περιοδικό ο καθηγητής μικροβιολογίας του Πανεπιστημίου της Βιέννης Μίχαελ Βάγκνερ και τονίζει ότι θα πρέπει κατόπιν να γίνει ειλικρινής ενημέρωση σχετικά με τις συνέπειες που θα έχει το κλείσιμο των σχολείων στη μετάδοση του ιού. Επιπλέον, επισημαίνει ο κ. Βάγκνερ, αυτό μπορεί να λειτουργήσει μόνον εφόσον και ο γενικός πληθυσμός εγκαταλείψει πολλές από τις καθημερινές του συνήθειες, οι οποίες θεωρούνται «υψηλού κινδύνου».

Τα παιδιά, εξηγεί ο Αυστριακός μικροβιολόγος, αντανακλούν την επιδημιολογική κατάσταση του περιβάλλοντός τους. «Επειδή ωστόσο είναι συνήθως ασυμπτωματικά, ελέγχονται και λιγότερο με τεστ», τονίζει, προσθέτοντας ότι πιθανώς να υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις άγνωστων και μη καταγεγραμμένων κρουσμάτων. Προκειμένου να ρίξει φως σε αυτή ακριβώς την παράμετρο, ο κ. Βάγκνερ διεξήγαγε μαζικά τεστ σε σχολεία, σε συνεργασία με τα πανεπιστήμια του Γκρατς, του Λιντς και του Ίνσμπρουκ και μέχρι τώρα, το κεντρικό συμπέρασμα είναι ότι «τα παιδιά κάτω των 14 ετών μολύνονται με την ίδια συχνότητα όπως και οι δάσκαλοί τους, όπως δηλαδή οι ενήλικες».

Ανάλογες έρευνες – με παρόμοια συμπεράσματα – έχουν ως τώρα διενεργηθεί τόσο στην Βαυαρία όσο και στο Βερολίνο.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος