Play on Early Education: Το διεθνές συνέδριο για τη σημασία του ελεύθερου παιχνιδιού επιστρέφει στην Αθήνα

Ακηδεμόνευτο, ελεύθερα επιλεγόμενο, βασισμένο στα εμπειρίες και στα ενδιαφέροντα των ίδιων των παιδιών και με την δυνατότητα να προσαρμόζεται σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει. Αυτό είναι το παιχνίδι που συμβάλλει από νωρίς στην δημιουργία ανεξάρτητων και αυτόνομων παιδιών με αυτοπεποίθηση, κριτική σκέψη και υπευθυνότητα.

Αιρετικές απόψεις σε μία κοινωνία, που έχει μάθει ότι η εκπαίδευση πρέπει να είναι αποστήθιση, υπακοή και άπειρες ώρες βαρεμάρας στα θρανία; Ίσως. Ευτυχώς όμως με τα χρόνια η νοοτροπία αυτή μεταβάλλεται και ολοένα περισσότεροι γονείς και εκπαιδευτικοί ανακαλύπτουν τα πιο ελευθεριακά μοντέλα εκπαίδευσης, που έχουν στο κέντρο το παιδί και τις ανάγκες του και όχι την από καθέδρας διδασκαλία.

Η ενίσχυση και διάδοση αυτού του μηνύματος είναι ο στόχος του δεύτερου διεθνούς συνεδρίου Play on Early Education, που θα γίνει στις 27-30 Απριλίου, στην Αθήνα και φιλοξενείται στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων (Εχελιδών 19 & Πειραιώς 144).

Το συνέδριο θα μεταδοθεί και διαδικτυακά για όσους δεν μπορούν να παρευρεθούν.

Επιστήμονες και σύνεδροι από όλον τον κόσμο θα φέρουν για μία ακόμη φορά την Αθήνα στην πρωτοπορία της σύγχρονης παιδαγωγικής επιστήμης, διερευνώντας για τέσσερις ημέρες τον ρόλο και τη μορφή του παιχνιδιού στον νέο κόσμο που ανέτειλε μετά το 2020 και που αλλάζει ριζικά την εκπαίδευση.

Πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκαν οι βασικοί ομιλητές.

Play on Early Education: Το διεθνές συνέδριο για τη σημασία του ελεύθερου παιχνιδιού επιστρέφει στην Αθήνα

Πρόκειται για την πολύ γνωστή Σουηδή παιδαγωγό Suzanne Axelsson, τον «Teacher Tom» (aka Tom Hobson) από το Σιάτλ που θεωρείται από τους καλύτερους δασκάλους προσχολικής αγωγής στον κόσμο, τον Βρετανό playworker με 46 χρόνια εμπειρία Meynell Walter, τον διευθυντή στο εργαστήριο ύπνου του πανεπιστημίου της Στοκχόλμης John Axelsson, τις συνιδρύτριες του δικτύου υποστήριξης γυναικών Women on top Στέλλα Κάσδαγλη και Πηνελόπη Θεοδωρακάκου (διότι η κατάκτηση της έμφυλης ισότητας, ξεκινά στην προσχολική αγωγή) και τον δάσκαλο που κατάφερε να μετατρέψει ένα δημόσιο σχολείο σε ένα ορεινό χωριό της Κρήτης, σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο δημιουργικής αυτοδιαχείρισης Άγγελο Πατσιά. Και έπεται συνέχεια.

Οι παραπάνω ομιλητές, πλαισιωμένοι από δεκάδες Έλληνες και ξένους presenters, θα μας οδηγήσουν σε ένα ταξίδι εξερεύνησης και προβληματισμού για τον ρόλο του παιχνιδιού στο σχολείο της νέας εποχής και για το μέλλον της εκπαίδευσης στις πολύ μικρές ηλικίες.

Play on Early Education: Το διεθνές συνέδριο για τη σημασία του ελεύθερου παιχνιδιού επιστρέφει στην Αθήνα

Το “Play on Early Education” απευθύνεται σε όποιον ενδιαφέρεται για την προσχολική αγωγή και εκπαίδευση με βάση το παιχνίδι, σε γονείς, ψυχολόγους, εκπαιδευτικούς και γενικά σε όσους ασκούν δραστηριότητες που εμπλέκουν παιδιά.

Η online διάθεση εισιτηρίων έχει ήδη ξεκινήσει εδώ για φυσική παρουσία στο συνέδριο και εδώ για την διαδικτυακή μετάδοση.

Το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου είναι διαθέσιμο εδώ.

Ανάλογα με τα υγειονομικά μέτρα που θα είναι σε ισχύ, αναμένεται να λάβουν μέρος με φυσική παρουσία περίπου 150 άτομα και άλλα 200-300 μέσω διαδικτυακής παρακολούθησης.

Την ευθύνη και διοργάνωση του συνεδρίου έχει το ελληνικό ιδιωτικό σχολείο “Dorothy Snot Preschool & Kindergarten“. Η Dorothy Snot είναι ένα κορυφαίο ελληνικό σχολείο για πολύ μικρά παιδιά (1-6 ετών) με την δική του εκπαιδευτική φιλοσοφία (life derived learning) που εστιάζει στη βιωματική ανακάλυψη του κόσμου από τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι, την εμπιστοσύνη, το σεβασμό και την ελευθερία.


*Οι φωτογραφίες είναι από το 1ο Διεθνές Συνέδριο για το Παιχνίδι, που πργαματοποιήθηκε στην Αθήνα το 2019.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος