Ο Μπρους Γουίλις διαψεύδει ότι πούλησε τα δικαιώματα της εικόνας του

Array

Την περασμένη εβδομάδα, έγινε γνωστό ότι ο Μπρους Γουίλις πούλησε τα δικαιώματα της χρήσης της εικόνας του στην εταιρεία Deepcake, για τη δημιουργία ενός «ψηφιακού κλώνου» του.

Τα deepfake χρησιμοποιούν τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης για να δημιουργήσουν ρεαλιστικά βίντεο – συχνά διασημοτήτων ή πολιτικών. Ωστόσο, εκπρόσωπος του ηθοποιού δήλωσε στο BBC ότι δεν υπάρχει «καμία συνεργασία ή συμφωνία» με την εν λόγω εταιρεία.

Ο Γουίλις ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την υποκριτική τον Μάρτιο, αφού διαγνώστηκε με αφασία, μια διαταραχή που επηρεάζει την ομιλία.

Στις 27 Σεπτεμβρίου, η Daily Mail και άλλα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι επήλθε συμφωνία μεταξύ του Γουίλις και της Deepcake. Αυτό όμως δεν φαίνεται να ισχύει.

Αυτό που ισχύει είναι ότι ένα deepfake του διάσημου ηθοποιού χρησιμοποιήθηκε σε μια διαφήμιση της Megafon, μιας ρωσικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών, πέρυσι. Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στη διαφήμιση δημιουργήθηκε από την Deepcake, μια εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης που ειδικεύεται στα deepfake.

Η εταιρεία δήλωσε στο BBC ότι συνεργάστηκε στενά με την ομάδα του Γουίλις για τη διαφήμιση.

«Αυτό που έκανε σίγουρα είναι ότι μας έδωσε τη συγκατάθεσή του (και πολλά υλικά) για να φτιάξουμε το ψηφιακό του δίδυμο», ανέφερε η εταιρεία.

Η εταιρεία τόνισε επίσης ότι οι αναφορές ότι αγόρασε τα δικαιώματα της εικόνας του Γουίλις ήταν ανακριβείς.

«Η διατύπωση σχετικά με τα δικαιώματα είναι λανθασμένη. Ο Μπρους δεν θα μπορούσε να πουλήσει σε κανέναν τα δικαιώματα της εικόνας του, είναι δικά του εξ ορισμού», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

ΠΗΓΗ: BBC

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος