Η Toyota αναπτύσσει ρόβερ για την εξερεύνηση της Σελήνης

Η Toyota συνεργάζεται με τη διαστημική υπηρεσία της Ιαπωνίας (JAXA) στην ανάπτυξη ενός οχήματος που θα εξερευνήσει τη σεληνιακή επιφάνεια και αργότερα θα εξυπηρετεί τους ανθρώπους που θα ζήσουν στο φεγγάρι και στη συνέχεια στον Άρη, δήλωσαν την Παρασκευή (28/1) αξιωματούχοι της εταιρείας.

Το όχημα που αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής Εξερεύνησης, ονομάζεται Lunar Cruiser, το όνομα του οποίου αποτελεί φόρο τιμής στο Toyota Land Cruiser. Η εκτόξευσή του έχει οριστεί για τα τέλη της δεκαετίας του 2020.

«Ίσως μπορέσουμε να αναπτύξουμε τηλεπικοινωνίες και άλλες τεχνολογίες στο διάστημα που θα αποδειχθούν πολύτιμες για την ανθρώπινη ζωή», δήλωσε ο Σάτο στο Associated Press.

Η Toyota αναπτύσσει ρόβερ για την εξερεύνηση της Σελήνης
(Toyota)

Η Gitai Japan Inc., μια επιχείρηση που έχει συμβληθεί με την Toyota, έχει αναπτύξει έναν ρομποτικό βραχίονα για το Lunar Cruiser, σχεδιασμένο για να εκτελεί εργασίες όπως η επιθεώρηση και η συντήρηση. Ένα εξάρτημα θα επιτρέπει την αλλαγή του άκρου του βραχίονα, ώστε να μπορεί να λειτουργεί σαν διαφορετικά εργαλεία, να σκάβει, να σηκώνει και να σκουπίζει.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Gitai, Σο Νακανόζε, δήλωσε ότι η πρόκληση της εκτόξευσης στο διάστημα έχει ουσιαστικά επιτευχθεί, αλλά οι εργασίες στο διάστημα απαιτούν μεγάλο κόστος και ενέχουν κινδύνους για τους αστροναύτες. Για αυτό και τα ρομπότ θα ήταν χρήσιμα.

«Θα μεταφέρουμε τα αυτοκίνητά μας κάπου που δεν έχουν ξαναπάει», είπε χαρακτηριστικά o μηχανικός της Toyota, Σινχίρο Νόντα, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος με το σεληνιακό πρόγραμμα.

ΠΗΓΗ: AP

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος