Νέες τάσεις στον τουρισμό για το 2020

Πώς θα είναι τα ταξίδια την επόμενη δεκαετία; Σύμφωνα με τους ειδικούς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας οι νέες γενιές θα επηρεάσουν τον χώρο αυτό ενώ πολλοί κοινωνικοί και οικονομικοί παράγοντες θα επηρεάσουν τους δημοφιλείς προορισμούς και θα αναδείξουν νέες τάσεις. Δύο κυρίαρχες τάσεις που διαμορφώνουν τον χώρο του  ταξιδιού και που θα συνεχίσουν να το κάνουν στο άμεσο μέλλον, είναι ο υπεύθυνος τουρισμός που σέβεται το περιβάλλον και τις τοπικές κοινότητες και η χρήση των νέων τεχνολογιών που θα συμβάλλουν στην εξατομίκευση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Σήμερα, οι ταξιδιώτες θέλουν κάτι περισσότερο από ένα απλό ταξίδι σε ένα νέο προορισμό. Αναζητούν νέες αυθεντικές εμπειρίες που θα τους διαμορφώσουν σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό μπορεί να σημαίνει την εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας, τη συμμετοχή τους σε ένα τοπικό πρόγραμμα ή την οικονομική συμβολή στις τοπικές οικονομίες.

Οικοτουρισμός

H προστασία του περιβάλλοντος είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στο σχεδιασμό ενός ταξιδιού, καθώς πολλοί προσπαθούν να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα που αφήνουν. Σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, η νεότερη γενιά αναμένεται να διαμορφώσει τα ταξίδια στο μέλλον απαιτώντας πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές διακοπών. Η Ελλάδα παραμένει ένας δημοφιλής προορισμός με πολυάριθμα καταλύματα, προτάσεις και δραστηριότητες.

Πολυτελής οικοτουρισμός

Ο υπεύθυνος και αειφόρος τουρισμός συνεχίζει να προσελκύει τους ταξιδιώτες, με μεγάλες προσπάθειες να καταβάλλονται σε όλες τις πτυχές της στέγασης. Πολλοί ταξιδιώτες επιλέγουν να μείνουν σε μικρά, οικολογικά ξενοδοχεία μπουτίκ που παρέχουν όλες τις ανέσεις μιας πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας και που προσφέρουν στην κοινότητα όπου βρίσκονται, συμβάλλοντας οικονομικά σε τοπικά προγράμματα, αναθέτοντας τη διακόσμηση του ξενοδοχείου σε τοπικούς καλλιτέχνες.

DNA travel: Αναζητώντας τις ρίζες μας

Η αναζήτηση των προγόνων και του γενεαλογικού δέντρου αποτελεί μια νέα θεματική που έχει όλο και περισσότερη απήχηση. Η ανακάλυψη της εθνοτικής προέλευσής εμπνέει πολλούς να ταξιδέψουν στα μέρη των προγόνων τους και η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δημοφιλής προορισμούς, ειδικά για τους Αμερικανούς.

Ταξιδεύοντας χωρίς μετρητά

Σε πολλές χώρες αυτό είναι εφικτό μέσω διαφόρων εφαρμογών που δίνουν τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να αλλάξουν νόμισμα, να χρησιμοποιήσουν εικονικές κάρτες και να κάνουν κράτηση διαφόρων υπηρεσιών.

Εξατομικευμένα ταξίδια με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες αναπτύσσουν νέους τύπους ευέλικτων κι εξατομικευμένων ταξιδιωτικών προϊόντων με σκοπό να προσελκύσουν και τους πιο απαιτητικούς πελάτες. Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης οι ταξιδιωτικές εμπειρίες αναμένεται να γίνουν πιο εξατομικευμένες το 2020.

Προορισμοί για χορτοφάγους και βίγκαν

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε φέτος στη Βρετανία, το 25% των Βρετανών θα είναι χορτοφάγοι ή βίγκαν έως το 2025, έτσι η ζήτηση για ξενοδοχεία που ανταποκρίνονται στην επιλογή αυτού του τρόπου ζωής, αναμένεται να αυξηθεί μελλοντικά. Θα δούμε όλο και περισσότερες προτάσεις ταξιδιωτικών προορισμών αποκλειστικά για χορτοφάγους και βίγκαν, καθώς ο κόσμος αλλάζει τις διατροφικές του συνήθειες.

Ταξιδεύοντας με κατοικίδια ζώα

Σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας Independent, το 42% των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο που έχουν κατοικίδια ζώα θα επιλέξουν προορισμούς, για τους οποίους είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο, που είναι φιλικοί προς τα ζώα.

Πολλά ξενοδοχεία σήμερα αγκαλιάζουν αυτή την τάση, προσφέροντας ειδικά πακέτα, ανέσεις και εκδηλώσεις με επίκεντρο τα κατοικίδια των πελατών τους.

ΠΗΓΕΣ: Globetrender, Forbes, ABTA, Independent

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος