Το Tik Tok των Ελλήνων πολιτικών προσέλκυσε το Reuters – Πώς προσεγγίζουν τους αναποφάσιστους μέσω των social media

Οι λογαριασμοί του πρωθυπουργούΚυριάκου Μητσοτάκη, του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Αλέξη Τσίπρα στο Tik Tok, το You Tube και τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «κέντρισαν» το ενδιαφέρον του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, το οποίο κάνει εκτενή αναφορά στα φηφιακά κανάλια μέσα από τα οποία διεξάξεται η προεκλογική καμπάνια. με στόχο τους αναποφάσιστους που ανήκουν στην «χαμένη γενιά».

Με στόχο τους αναποφάσιστους που ανήκουν στην «χαμένη γενιά», τη γενιά που μεγάλωσε μέσα στα μνημόνια και την οικονομική κρίση, επιβίωσε μέσα στην πανδημία και καλείται τώρα να αποφασίσει τι θα ψηφίσει εν μέσω ακρίβειας και υψηλού πληθωρισμού, οι πολιτικοί καθημερινά ανεβάζουν βίντεο όπου προσπαθούν να φανούν πιο «ανθρώπινοι», να διασκεδάσουν την εικόνα τους και να πλησιάζουν όσους ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν.

«Καθώς πλησιάζουν οι ελληνικές εκλογές, τα κόμματα διεκδικούν ψήφους της “χαμένης γενιάς” αναφέρει το ρεπορτάζ που παρακολουθεί, μεταξύ άλλων την καθημερινότητα μιας Ελληνίδας που μια δεκαετία μετά που ολοκλήρωσε τις σπουδές προσπαθεί να καλύψει τους λογαριασμούς της και να αποφασίσει τι θα κάνει στο μέλλον.

«Η προσέλκυση των νέων κάτω των 30 ετών αποδεικνύεται πρόκληση για τα κόμματα όλου του φάσματος, ενόψει της ψηφοφορίας της 21ης Μαΐου» σημειώνει το Reuters, το οποίο αναφέρεται και στη διενέργεια των εκλογών της Κυριακής με απλή αναλογική, σχολιάζοντας ότι πως «σημαίνει ότι ο απόλυτος νικητής είναι απίθανο να αναδειχθεί την Κυριακή, με αποτέλεσμα κάθε ψήφος να μετράει».

Το δημοσίευμα αναφέρεται επίσης στη «βραδυφλεγή βόμβα» του δημογραφικού, κάνοντας λόγο για ένα μικρό ποσοστό του εκλογικού σώματος που είναι νέοι, μόλις το 18%, παρ’ όλα αυτά οι πολιτικοί δεν μπορούν να μείνουν αδιάφοροι απέναντί τους.

«Είναι ζήτημα πολιτικού κόστους, αλλά θέλουν επίσης να δείξουν ότι ενδιαφέρονται» είπε η Λαμπρινή Ρόρη, επίκουρη καθηγήτρια Πολιτικής Ανάλυσης στο ΕΚΠΑ.

Αυτό το κομμάτι της κοινωνίας, τους αναποφάσιστους επιδιώκουν με κάθε τρόπο να προσεγγίσουν οι Έλληνες πολιτικοί επενδύοντας ολοένα και περισσότερο στην εφαρμογή Tik Tok ενόψει των εθνικών εκλογών του 2023. To αξιοσημείωτο ωστόσο είναι ότι ενώ σε αρκετές χώρες οι κυβερνήσεις σε πολλές χώρες απαγορεύουν τη χρήση της συγκεκριμένης εφαρμογής για λόγους ασφαλείαςστην Ελλάδα οι πολιτικοί το επιλέγουν γιατί έχει μεγάλο αντίκτυπο στη νεολαία που είναι ο «άγνωστος χ» των εκλογών της 21ης Μαΐου.

Πηγή: Reuters

Διαβάστε επίσης:

Εκλογές 2023: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι προθέσεις της νεολαίας – Τι είπαν οι Ζ. Ζούπης και Στ. Κοντακτσής

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος