Θ. Λυμπερόπουλος, πρ. ΣΑΤΑ: Δύσκολο να εφαρμοστεί το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ για POS στα ταξί – Γιατί αντιδρούν οι επαγγελματίες οδηγοί

Στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί λόγω της ακρίβειας και της ενεργειακής κρίσης αλλά και για το κατά πόσο το σχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών να διαθέτουν POS όλα τα ταξί εντός του 2023 είναι εφαρμόσιμο, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ και στην εκπομπή ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ.

Ο κ. Λυμπερόπουλος τόνισε ότι ο κλάδος τους είναι εναγκαλισμένος με την κοινωνία καθώς «η ακρίβεια στα καύσιμα, στο ρεύμα, στο σουπερμάρκετ τους έχουν οδηγήσει σε τέλμα. «Εμείς έχουμε προτείνει ως νέα διοίκηση, συνεργασίες με πολλούς φορείς ώστε να «χτυπηθεί» η αισχροκέρδεια, να μειωθεί ο φόρος κατανάλωσης, να δοθεί επαγγελματικό καύσιμο στα ταξί που το έχουν ανάγκη, όπως και στους εφοπλιστές, στους αγρότες, και σε άλλους, και παράλληλα πρέπει ο κόσμος να ξυπνήσει, να διεκδικήσει όχι με κριτήρια κομματικά, αλλά μόνο για το επάγγελμα και την κοινωνία».

Αναφερόμενος στο σχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών τα ταξί να διαθέτουν POS μέσα στο 2023, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ εξηγεί ότι το κόστος για έναν επαγγελματία είναι ακριβό αφού φτάνει ετησίως περίπου τα 3.000 ευρώ, ενώ η φορολόγηση του φτάνει το 12%, είναι δηλ. μια τρίτη ταρίφα. Επίσης, όπως σημείωσε ο κ. Λυμπερόπουλος άλλο ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν είναι και το ίντερνετ καθώς υπάρχουν περιπτώσεις που το POS δεν λειτουργεί και έτσι ο οδηγός μπορεί να μην πληρωθεί».
Ανέφερε δε ότι σύμφωνα με τελευταία έκθεση της εταιρείας BEAT σε αρκετά σημεία της Αθήνας, το δίκτυο ίντερνετ δεν πιάνει και οι οδηγοί χάνουν τα χρήματά τους.

Πηγή: ΕΡΤ / ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ 

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος