Τέμπη: Είκοσι λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη κι άλλη σύγκρουση τρένων

Ένα από τα βασικά πρόσωπα της υπόθεσης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, κατέθεσε στην ανακρίτρια τη δική του εκδοχή για τα αίτια της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη. Ο ίδιος ήταν που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών και αμέσως μετά την εθνική τραγωδία πήρε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα, στην κατάθεσή του εκτός από τις ευθύνες στον σταθμάρχη βάρδιας, τοποθετεί στο κάδρο των ευθυνών και τον δεύτερο σταθμάρχη.

Αποκαλυπτικοί διάλογοι σταθμάρχη Λάρισας και του προϊσταμένου του

Μεταξύ άλλων, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, φέρεται να αναφέρει ότι ο δερύτερος σταθμάρχης ήταν πρωινός τη συγκριμένη μέρα αλλά είςε αλλάξει βάρδια. Σύμφωνα με το περιβάλλον του δεύτερου σταθμάρχη, ο ίδιος φέρεται να υποστηρίζει ότι «Στην βάρδιά μου, διαχειρίστηκα 35 τρένα και έφυγα αφήνοντας τον συνάδελφό μου να διαχειριστεί τον προαστιακό που την ώρα που έφευγα, έμπαινε στο σταθμό και την αμαξοστοιχία 62 που έφτανε στις 23.05 οπότε και θα είχα σχολάσει.

Παράλληλα, άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας: «Ο μηχανοδηγός σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός, Κουτσούμπας Γεώργιος, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Νέα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν ότι ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας αντιλήφθηκε τη λάθος διαδρομή. Ο Γεώργιος Κουτσούμπας για 17 λεπτά καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας, χωρίς όμως να λαμβάνει απάντηση. Παράλληλα, φαίνεται ότι ο μηχανοδηγός καλούσε και σε συναδέλφους του.

20 λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη και άλλη σύγκρουση τρένων

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία;

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού δεν λαμβάνει απάντηση και ξαναρωτάει:

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία; Για να ενημερώσω την υπηρεσία μου.

Λίγα μέτρα πιο κάτω από το σημείο που βρισκόταν ο προαστιακός, είναι το κλειδί 118.

Συνεχίζοντας να μη παίρνει απάντηση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, ο μηχανοδηγός του προαστιακού ρωτά ξανά:

– Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να ενημερώσει τον παριστάμενο του 2597 για τη διαδικασία της οπισθοπορείας.

Σε αυτό το σημείο, και σύμφωνα με βίντεο ντοκουμέντο, ο 59χρονος σταθμάρχης ακούγεται να λέει: «Φλασάρησε ένα κλειδί», που σημαίνει ότι εντόπισε πρόβλημα στο μοιραίο κλειδί.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

Τέμπη: Είκοσι λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη κι άλλη σύγκρουση τρένων

Ένα από τα βασικά πρόσωπα της υπόθεσης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, κατέθεσε στην ανακρίτρια τη δική του εκδοχή για τα αίτια της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη. Ο ίδιος ήταν που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών και αμέσως μετά την εθνική τραγωδία πήρε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα, στην κατάθεσή του εκτός από τις ευθύνες στον σταθμάρχη βάρδιας, τοποθετεί στο κάδρο των ευθυνών και τον δεύτερο σταθμάρχη.

Αποκαλυπτικοί διάλογοι σταθμάρχη Λάρισας και του προϊσταμένου του

Μεταξύ άλλων, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, φέρεται να αναφέρει ότι ο δερύτερος σταθμάρχης ήταν πρωινός τη συγκριμένη μέρα αλλά είςε αλλάξει βάρδια. Σύμφωνα με το περιβάλλον του δεύτερου σταθμάρχη, ο ίδιος φέρεται να υποστηρίζει ότι «Στην βάρδιά μου, διαχειρίστηκα 35 τρένα και έφυγα αφήνοντας τον συνάδελφό μου να διαχειριστεί τον προαστιακό που την ώρα που έφευγα, έμπαινε στο σταθμό και την αμαξοστοιχία 62 που έφτανε στις 23.05 οπότε και θα είχα σχολάσει.
Παράλληλα, άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας: «Ο μηχανοδηγός σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός, Κουτσούμπας Γεώργιος, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».

Νέα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν ότι ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας αντιλήφθηκε τη λάθος διαδρομή. Ο Γεώργιος Κουτσούμπας για 17 λεπτά καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας, χωρίς όμως να λαμβάνει απάντηση. Παράλληλα, φαίνεται ότι ο μηχανοδηγός καλούσε και σε συναδέλφους του.

20 λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη και άλλη σύγκρουση τρένων

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία;

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού δεν λαμβάνει απάντηση και ξαναρωτάει:

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία; Για να ενημερώσω την υπηρεσία μου.

Λίγα μέτρα πιο κάτω από το σημείο που βρισκόταν ο προαστιακός, είναι το κλειδί 118.

Συνεχίζοντας να μη παίρνει απάντηση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, ο μηχανοδηγός του προαστιακού ρωτά ξανά:

– Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να ενημερώσει τον παριστάμενο του 2597 για τη διαδικασία της οπισθοπορείας.

Σε αυτό το σημείο, και σύμφωνα με βίντεο ντοκουμέντο, ο 59χρονος σταθμάρχης ακούγεται να λέει: «Φλασάρησε ένα κλειδί», που σημαίνει ότι εντόπισε πρόβλημα στο μοιραίο κλειδί.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

Τέμπη: Είκοσι λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη κι άλλη σύγκρουση τρένων

Ένα από τα βασικά πρόσωπα της υπόθεσης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, κατέθεσε στην ανακρίτρια τη δική του εκδοχή για τα αίτια της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη. Ο ίδιος ήταν που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών και αμέσως μετά την εθνική τραγωδία πήρε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα, στην κατάθεσή του εκτός από τις ευθύνες στον σταθμάρχη βάρδιας, τοποθετεί στο κάδρο των ευθυνών και τον δεύτερο σταθμάρχη.

Αποκαλυπτικοί διάλογοι σταθμάρχη Λάρισας και του προϊσταμένου του

Μεταξύ άλλων, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, φέρεται να αναφέρει ότι ο δερύτερος σταθμάρχης ήταν πρωινός τη συγκριμένη μέρα αλλά είςε αλλάξει βάρδια. Σύμφωνα με το περιβάλλον του δεύτερου σταθμάρχη, ο ίδιος φέρεται να υποστηρίζει ότι «Στην βάρδιά μου, διαχειρίστηκα 35 τρένα και έφυγα αφήνοντας τον συνάδελφό μου να διαχειριστεί τον προαστιακό που την ώρα που έφευγα, έμαπινε στο σταθμό και την αμαξοστοιχία 62 που έφτανε στις 23.05 οπότε και θα είχα σχολάσει.

Παράλληλα, άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της επιβατικής αμξοστοιχίας: «Ο μηχανοδηγός σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός, Κουτσούμπας Γεώργιος, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».

Νέα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν ότι ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας αντιλήφθηκε τη λάθος διαδρομή. Ο Γεώργιος Κουτσούμπας για 17 λεπτά καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας, χωρίς όμως να λαμβάνει απάντηση. Παράλληλα, φαίνεται ότι ο μηχανοδηγός καλούσε και σε συναδέλφους του.

20 λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη και άλλη σύγκρουση τρένων

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία;

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού δεν λαμβάνει απάντηση και ξαναρωτάει:

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία; Για να ενημερώσω την υπηρεσία μου.

Λίγα μέτρα πιο κάτω από το σημείο που βρισκόταν ο προαστιακός, είναι το κλειδί 118.

Συνεχίζοντας να μη παίρνει απάντηση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, ο μηχανοδηγός του προαστιακού ρωτά ξανά:

– Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να ενημερώσει τον παριστάμενο του 2597 για τη διαδικασία της οπισθοπορείας.

Σε αυτό το σημείο, και σύμφωνα με βίντεο ντοκουμέντο, ο 59χρονος σταθμάρχης ακούγεται να λέει: «Φλασάρησε ένα κλειδί», που σημαίνει ότι εντόπισε πρόβλημα στο μοιραίο κλειδί.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

Τέμπη: Είκοσι λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη κι άλλη σύγκρουση τρένων

Ένα από τα βασικά πρόσωπα της υπόθεσης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, κατέθεσε στην ανακρίτρια τη δική του εκδοχή για τα αίτια της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη. Ο ίδιος ήταν που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών και αμέσως μετά την εθνική τραγωδία πήρε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα, στην κατάθεσή του εκτός από τις ευθύνες στον σταθμάρχη βάρδιας, τοποθετεί στο κάδρο των ευθυνών και τον δεύτερο σταθμάρχη.

Αποκαλυπτικοί διάλογοι σταθμάρχη Λάρισας και του προϊσταμένου του

Μεταξύ άλλων, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, φέρεται να αναφέρει ότι ο δερύτερος σταθμάρχης ήταν πρωινός τη συγκριμένη μέρα αλλά είςε αλλάξει βάρδια. Σύμφωνα με το περιβάλλον του δεύτερου σταθμάρχη, ο ίδιος φέρεται να υποστηρίζει ότι «Στην βάρδιά μου, διαχειρίστηκα 35 τρένα και έφυγα αφήνοντας τον συνάδελφό μου να διαχειριστεί τον προαστιακό που την ώρα που έφευγα, έμαπινε στο σταθμό και την αμαξοστοιχία 62 που έφτανε στις 23.05 οπότε και θα είχα σχολάσει.

Παράλληλα, άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της επιβατικής αμξοστοιχίας: «Ο μηχανοδηγός σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός, Κουτσούμπας Γεώργιος, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».

Νέα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν ότι ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας αντιλήφθηκε τη λάθος διαδρομή. Ο Γεώργιος Κουτσούμπας για 17 λεπτά καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας, χωρίς όμως να λαμβάνει απάντηση. Παράλληλα, φαίνεται ότι ο μηχανοδηγός καλούσε και σε συναδέλφους του.

20 λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη και άλλη σύγκρουση τρένων

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία;

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού δεν λαμβάνει απάντηση και ξαναρωτάει:

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία; Για να ενημερώσω την υπηρεσία μου.

Λίγα μέτρα πιο κάτω από το σημείο που βρισκόταν ο προαστιακός, είναι το κλειδί 118.

Συνεχίζοντας να μη παίρνει απάντηση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, ο μηχανοδηγός του προαστιακού ρωτά ξανά:

– Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να ενημερώσει τον παριστάμενο του 2597 για τη διαδικασία της οπισθοπορείας.

Σε αυτό το σημείο, και σύμφωνα με βίντεο ντοκουμέντο, ο 59χρονος σταθμάρχης ακούγεται να λέει: «Φλασάρησε ένα κλειδί», που σημαίνει ότι εντόπισε πρόβλημα στο μοιραίο κλειδί.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

Τέμπη: Είκοσι λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη κι άλλη σύγκρουση τρένων

Ένα από τα βασικά πρόσωπα της υπόθεσης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, κατέθεσε στην ανακρίτρια τη δική του εκδοχή για τα αίτια της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη. Ο ίδιος ήταν που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών και αμέσως μετά την εθνική τραγωδία πήρε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα, στην κατάθεσή του εκτός από τις ευθύνες στον σταθμάρχη βάρδιας, τοποθετεί στο κάδρο των ευθυνών και τον δεύτερο σταθμάρχη.

Μεταξύ άλλων, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, φέρεται να αναφέρει ότι ο δερύτερος σταθμάρχης ήταν πρωινός τη συγκριμένη μέρα αλλά είςε αλλάξει βάρδια. Σύμφωνα με το περιβάλλον του δεύτερου σταθμάρχη, ο ίδιος φέρεται να υποστηρίζει ότι «Στην βάρδιά μου, διαχειρίστηκα 35 τρένα και έφυγα αφήνοντας τον συνάδελφό μου να διαχειριστεί τον προαστιακό που την ώρα που έφευγα, έμαπινε στο σταθμό και την αμαξοστοιχία 62 που έφτανε στις 23.05 οπότε και θα είχα σχολάσει.

Παράλληλα, άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της επιβατικής αμξοστοιχίας: «Ο μηχανοδηγός σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός, Κουτσούμπας Γεώργιος, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».

Νέα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν ότι ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας αντιλήφθηκε τη λάθος διαδρομή. Ο Γεώργιος Κουτσούμπας για 17 λεπτά καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας, χωρίς όμως να λαμβάνει απάντηση. Παράλληλα, φαίνεται ότι ο μηχανοδηγός καλούσε και σε συναδέλφους του.

20 λεπτά πριν το δυστύχημα απετράπη και άλλη σύγκρουση τρένων

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού δεν λαμβάνει απάντηση και ξαναρωτάει:

– Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία; Για να ενημερώσω την υπηρεσία μου.

Λίγα μέτρα πιο κάτω από το σημείο που βρισκόταν ο προαστιακός, είναι το κλειδί 118.

Συνεχίζοντας να μη παίρνει απάντηση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, ο μηχανοδηγός του προαστιακού ρωτά ξανά:

– Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να ενημερώσει τον παριστάμενο του 2597 για τη διαδικασία της οπισθοπορείας.

Σε αυτό το σημείο, και σύμφωνα με βίντεο ντοκουμέντο, ο 59χρονος σταθμάρχης ακούγεται να λέει: «Φλασάρησε ένα κλειδί», που σημαίνει ότι εντόπισε πρόβλημα στο μοιραίο κλειδί.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ