Κρ. Αρσένης: Μεγάλη «χαμένη ευκαιρία» για τα Μέγαρα ο Προαστιακός που θα περνά μέσα από την πόλη με «προαίρεση»

«Να δώσει εξηγήσεις γιατί φέρνει τον Προαστιακό έξω από την πόλη των Μεγάρων και όχι μέσα σε αυτή», κάλεσε τον υπουργό Υποδομών ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 Κρίτων Αρσένης, με επίκαιρη ερώτησή του.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ο Προαστιακός έτσι όπως γίνεται είναι κοροϊδία”, είπε ο βουλευτής του ΜέΡΑ25. Ο σχεδιασμός του υπουργείου στερεί από τους κατοίκους των Μεγάρων -είναι η μεγαλύτερη πόλη της Δυτικής Αττικής- την ευκαιρία να εξυπηρετούνται από τον σταθμό στο κέντρο της πόλης, και τους υποχρεώνει να διανύουν απόσταση 3,5 χιλιομέτρων εκτός πόλης. “Με προαίρεση” θα γίνει αυτό το έργο, ήταν η απάντηση του κ. Καραμανλή, και όχι σε πρώτη φάση. Με δεδομένο όμως ότι οι προθεσμίες για την εκταμίευση χρημάτων από το Ταμείο Ανάκαμψης “τρέχουν”, αυτό που πολύ πιθανά θα συμβεί είναι να μην υπάρξει καμία “προαίρεση” και ο Προαστιακός να μείνει εκτός Μεγάρων.

Γιατί όμως δε συμπεριέλαβε το υπουργείο στο έργο από την αρχή τη διέλευση του Προαστιακού μέσα από την πόλη των Μεγάρων; “Υπάρχουν συγκεκριμένα μικρά ιδιωτικά συμφέροντα στην περιοχή που δεν τον θέλουν -το γνωρίζετε πάρα πολύ καλά- και αυτά τα συμφέροντα δε θέλουν να φτάσει ούτε στο κέντρο των Μεγάρων ούτε να λειτουργεί σωστά ο Προαστιακός, για να έχουν αυτοί τα δρομολόγια”, είπε ο βουλευτής του ΜέΡΑ25.

Το δεύτερο μεγάλο ερώτημα είναι γιατί η γραμμή στο τμήμα Άνω Λιόσια – Ελευσίνα προβλέπεται να είναι μονή και όχι διπλή -δηλαδή δε θα δίνει τη δυνατότητα ούτε για δύο δρομολόγια την ώρα. Αυτό το έργο δε θα γίνει ούτε με “προαίρεση”. “Ο λόγος που γίνεται μονή είναι επειδή θέλετε να περάσετε δύο αγωγούς. Οι δύο αυτοί αγωγοί είναι το κύριο έργο. Η σιδηροδρομική γραμμή, ο Προαστιακός, θεωρείται δευτερεύον έργο, συνοδό έργο των αγωγών και από τις δύο τελευταίες Κυβερνήσεις.

Είναι συγκλονιστικά αυτά που ακούμε, υποβαθμίζουν πάρα πολύ τον Προαστιακό και θα τον κάνουν μη χρησιμοποιήσιμο.” Παρά τη μεγάλη σημασία του έργου για την πολλαπλά επιβαρυμένη Δυτική Αττική, η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων ορθά προβλέπει διπλή γραμμή στο τμήμα Άνω Λιόσια – Ελευσίνα αλλά το δημοπρατούμενο έργο κατασκευάζει μονή.

Επίσης, ο υπουργός απέφυγε να διευκρινίσει αν η αφετηρία της γραμμής ανόδου και το πέρας της καθόδου θα είναι ο Σταθμός Αθηνών (Λαρίσης). Και ακόμα, η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων δε συνεξετάζει τους δύο αγωγούς πετρελαίου που διέρχονται μέσα στον σιδηροδρομικό διάδρομο. “Κάνετε ένα έργο για να εξυπηρετούνται τελικά οι αγωγοί και όχι οι άνθρωποι”, είπε ο Κρίτων Αρσένης. “Κάντε αυτό το έργο να συνδέεται με τον σταθμό Λαρίσης, με διπλή γραμμή, από τα Λιόσια μέχρι την Ελευσίνα και βέβαια να φτάνει μέχρι το κέντρο των Μεγάρων».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος