ΚΚΕ: Κατάργηση της ελεύθερης μετακίνησης με το ηλεκτρονικό εισιτήριο

«Η θέσπιση του ηλεκτρονικού εισιτήριου, με τον τρόπο που επιχειρεί να το εφαρμόσει η κυβέρνηση, πέρα από τα υπαρκτά πρακτικά και τεχνικά προβλήματα, για τα οποία έχει την ευθύνη, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αύξηση της τιμής του κομίστρου και τη μείωση των δρομολογίων, καθώς και το μαζικό φακέλωμα εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών, που μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» αναφέρει ανακοίνωση του ΚΚΕ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

«Συγκεκριμένα», επισημαίνει μεταξύ άλλων το ΚΚΕ, «η προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα, που προορίζεται να αντικαταστήσει τη σημερινή κάρτα απεριορίστων διαδρομών, η οποία απευθύνεται στους επιβάτες που χρησιμοποιούν συστηματικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (εργαζόμενοι κ.λπ.), περιέχει υποχρεωτικά τον ΑΜΚΑ, με όλα τα προσωπικά στοιχεία του επιβάτη. Έτσι, θα μπορεί να καταγράφεται αναλυτικά και να ελέγχεται, μέσω της βάσης δεδομένων που έχει δημιουργηθεί, κάθε μετακίνηση καθενός επιβάτη ξεχωριστά. Τα προσωπικά αυτά δεδομένα, θα είναι στη διάθεση και θα μπορούν να αξιοποιούνται, με κάθε τρόπο, από επιχειρηματικούς ομίλους, κρατικούς φορείς, υπηρεσίες κ.λπ.»

«Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα, να αγωνιστούν για να μην εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο, όπως το προωθεί η κυβέρνηση, για μείωση της τιμής του εισιτηρίου κατά 50%, δωρεάν μετακίνηση ανέργων, φοιτητών, μαθητών, σπουδαστών, ΑμεΑ, συνταξιούχων, πλήρη κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των αστικών συγκοινωνιών από τον κρατικό προϋπολογισμό, που θα καλύπτει τις ανάγκες για μετακίνηση του λαού της Αττικής», καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος