Επίσκεψη Μητσοτάκη στο Xanthi TechLab: Γίνεται σπουδαία δουλειά στην ρομποτική στη χώρα μας

Το εργαστήριο πολυμέσων Xanthi TechLab, κόμβος για την έρευνα και την καλλιέργεια τεχνογνωσίας στην περιοχή της Ξάνθης, ήταν ο πρώτος «σταθμός» του Κυριάκου Μητσοτάκη κατά την επίσκεψή του στην πόλη.

Ο πρωθυπουργός είχε τη χαρά να συνομιλήσει με τρεις μαθητές γυμνασίου και τέσσερις φοιτητές του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, σχετικά με τα όνειρά τους, το ενδιαφέρον τους για την τεχνολογία και τη συνεισφορά του Xanthi TechLab στις δημιουργικές επιδιώξεις τους.

Οι μαθητές παρουσίασαν ένα ρομπότ που έχουν κατασκευάσει, κάνοντας επίδειξη των δυνατοτήτων του, ενώ οι φοιτητές μίλησαν στον Κυριάκο Μητσοτάκη για τη βιομηχανική ρομποτική και τις δυνητικές εφαρμογές της καθώς και για τις εμπειρίες τους από την Ολυμπιάδα Ρομποτικής, στην οποία η ομάδα όπου συμμετείχαν κατέκτησε την τέταρτη θέση.

«Γίνεται μια σπουδαία δουλειά, σε ολόκληρη τη χώρα στον τομέα αυτόν, και νομίζω ότι είναι ένας τομέας στον οποίο πρέπει να επενδύουμε περισσότερο», είπε ο πρωθυπουργός.

«Το σημαντικό, και αυτό το οποίο βλέπουν και πολλές ξένες εταιρίες οι οποίες θέλουν να έρθουν στην Ελλάδα, είναι και το ανθρώπινο δυναμικό το οποίο διαθέτουμε. Γιατί το ανθρώπινο δυναμικό δεν είναι μόνο στην Αθήνα, δεν είναι μόνο στη Θεσσαλονίκη, είναι και σε μια σειρά από περιφερειακές πόλεις που έχουν δυνατά τμήματα τεχνολογικά», πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στα Ιωάννινα είδε ένα απτό παράδειγμα καλλιέργειας τεχνολογικών κόμβων στην χώρα μας.

«Ποιος θα το περίμενε ότι στα Γιάννενα θα έρχονταν μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας από το εξωτερικό να δημιουργήσουν υποδομή ανάπτυξης προϊόντος -όχι απλά υποστηρικτική υποδομή. Και να βρίσκουν κόσμο και να προσλαμβάνουν παιδιά τα οποία αποφοιτούν από το πανεπιστήμιο, να έρχεται κόσμος πίσω από το εξωτερικό για να έρθει να δουλέψει σε μια μεγάλη ξένη εταιρεία», ανέφερε.

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα και σημείωσε πως αυτή τη στιγμή η σχολική ύλη δεν περιλαμβάνει μαθήματα για καλλιέργεια της επιχειρηματικότητας, ενώ η διδασκαλία τέτοιων αντικειμένων επαφίεται σε πρόθυμους εκπαιδευτικούς «οι οποίοι είναι διατεθειμένοι, πέρα και πάνω από τις τυπικές τους αρμοδιότητες, να υποστηρίξουν παιδιά που έχουν τέτοιου είδους ενδιαφέροντα».

Όπως είπε, αυτό αλλάζει με τις αλλαγές που θα εφαρμοστούν στο σχολείο. «Είμαι ενθουσιασμένος με τις καινούργιες δραστηριότητες που εισάγουμε στα σχολεία μας, πέρα από τα κλασικά μαθήματα τα οποία πρέπει να διδάσκουμε. Νομίζω ότι και τα παιδιά θα τα ευχαριστηθούν πάρα πολύ όλα αυτά τα καινούργια γνωστικά αντικείμενα. Και για τους δασκάλους και για τους καθηγητές νομίζω ότι είναι μια ευκαιρία, ο καθένας και η καθεμία ανάλογα με το δικό τους ενδιαφέρον, να μπορέσουν να μεταλαμπαδεύσουν στα παιδιά πρόσθετες γνώσεις που να ξεφεύγουν από την ανάγκη να αποστηθίσουν απλά ένα βιβλίο».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος