Δ. Παπαστεργίου: 120.000 πολίτες σε ένα μήνα στο Gov.gr.Wallet και 230.000 εγγραφές στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας

Σύνοψη
  • 230.000 Έλληνες εγγράφηκαν στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας που στην ουσία αποτελεί το αρχικό στάδιο για να αποκτήσει κάποιος το κυβερνητικό ψηφιακό πορτοφόλι, τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου

Το Gov.gr Wallet,κατέβασαν 120 χιλιάδες πολίτες τον τελευταίο μήνα και μέσα σε αυτό το διάστημα 230 χιλιάδες Έλληνες εγγράφηκαν στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας που στην ουσία αποτελεί τον προθάλαμο, το αρχικό στάδιο για να αποκτήσει κάποιος το κυβερνητικό ψηφιακό πορτοφόλι. Αυτό τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον Real fm και επανέλαβε ότι οι πληροφορίες για τη διαδικασία περιγράφονται στο tickets.gov.gr. «Από την ώρα που έχουμε αγοράσει το εισιτήριό μας απλά το εισάγουμε στο gov.gr.wallet και τελειώνουμε» συμπλήρωσε.

Μάλιστα, έκανε λόγο για τον χρόνο προσαρμογής, έναν μήνα, που δίνεται στους φίλαθλους οι οποίοι θα μπαίνουν στα γήπεδα και με τους δυο τρόπους, τον νέο και τον παλιό. Επεσήμανε ότι το νέο σύστημα εισόδου ισχύει για την Ελλάδα, καθώς στην Ευρώπη ισχύουν οι κανόνες της UEFA και αφορά σε αυτήν την αγωνιστική μόνο για τους αγώνες ποδοσφαίρου.

Σχετικά με τη νέα πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr για την υποβολή καταγγελιών bullying στα σχολεία ο υπουργός τόνισε ότι «η πλατφόρμα είναι πολύ εύχρηστη, είναι μια πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Δεν έχουμε βέβαια πρόσβαση στο περιεχόμενο, και καλώς δεν έχουμε. Ωστόσο, ενημερώθηκα ότι υπήρξαν οι πρώτες καταγγελίες, το νούμερο κατά το πρώτο 24ωρο ήταν μονοψήφιο. Πλέον, γονείς και παιδιά μπορούν να μπούνε και να διαβάσουν, να καταγγείλουν. Υπάρχει προφανώς φερεγγυότητα, ασφάλεια, εχεμύθεια».

Όσον αφορά στην καθυστέρηση καταβολής αποζημιώσεων στους κατοίκους της Θεσσαλίας που υπέστησαν ζημιές από τις πλημμύρες, ο κ. Παπαστεργίου υπογράμμισε ότι «υπάρχουν πολλές περιπτώσεις, πάνω από το 50%, που έχουν πάρει αποζημίωση και περιπτώσεις ανθρώπων που δεν έλαβαν αποζημιώσεις διότι υπήρχαν ζητήματα σχετικά με τη νομιμότητα ή την καταλληλόλητα των κτηρίων. Τα συστήματα, προφανώς αυτοματοποιημένα, έβγαλαν κάποιες ειδοποιήσεις για αυτό και ερχόμαστε να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα τα οποία δεν συνάδουν με την λογική, το να ζητάς ΕΝΦΙΑ από έναν άνθρωπο του οποίου το σπίτι έχει πέσει ή έχει κριθεί ακατάλληλο προς χρήση».

Σχολιάζοντας την εφαρμογή myAADE.app σημείωσε ότι «είναι μια πολύ χρηστική εφαρμογή στο πλαίσιο ενός ψηφιακού κράτους» και μίλησε για την κατάργηση διαδικασιών έκδοσης πιστοποιητικών που στόχο έχει την κατάργηση της γραφειοκρατίας, «καταργώντας στάδια τα οποία θεωρούμε περιττά πλέον στην συναλλαγή του πολίτη με το Δημόσιο».

Ο υπουργός έκανε λόγο, τέλος, και για το νομοσχέδιο «Πράξη για τις ψηφιακές υπηρεσίες» το οποίο αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου περιβάλλοντος στο διαδίκτυο για τους καταναλωτές και τις εταιρείες στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) θεσπίζοντας ένα σύνολο κανόνων μεταξύ των οποίων είναι η καταπολέμηση παράνομου περιεχομένου, στο διαδίκτυο συμπεριλαμβανομένων αγαθών και υπηρεσιών.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος