Φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής διαμαρτύρονται καθώς, όπως λένε, από τις 300 συμβάσεις εκπαιδευτικών θα ανανεωθούν μόνο οι 50 με αποτέλεσμα να χαθούν πολύτιμες διδακτικές ώρες εργαστηριακών αλλά και θεωρητικών μαθημάτων. Στο ένθετο για την ΠΑΙΔΕΙΑ του ΕΡΤΝΕWSμαθαίνουμε τι λένε φοιτητές και εκπαιδευτικοί για το θέμα.
Δείτε ακόμα στο ένθετο ΠΑΙΔΕΙΑ του ΕΡΤNEWS:
Skills4life: Τράπεζα θεμάτων για μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου
Skills4Life ονομάζεται η νέα τράπεζα θεμάτων που είναι διαθέσιμη από το υπουργείο Παιδείας και αναπτύσσεται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πρόκειται για ένα δωρεάν, σύγχρονο εργαλείο ιδιαίτερα χρήσιμο για τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου και της Α΄Λυκείου για να μπορέσουν να καλλιεργήσουν τις δεξιότητές τους στα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες και την Κατανόηση Κειμένου. Η τράπεζα αριθμεί ήδη 133 θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας τα οποία περιλαμβάνουν 482 ερωτήσεις κλειστού τύπου, σύντομης απάντησης και μεικτού τύπου. Για κάθε ερώτηση παρέχεται ανατροφοδότηση τόσο για το ποιά είναι η σωστή απάντηση όσο και γιατί μία άλλη απάντηση που μπορεί να δώσει ένας μαθητής, δεν είναι αποδεκτή.
Πρόκειται για μια νέα φιλοσοφία μάθησης, η οποία σε σημαντικό βαθμό ενσωματώνεται στα Νέα Προγράμματα Σπουδών και βοηθά τη σχολική κοινότητα να εξοικειωθεί με την επίλυση προβλημάτων και την απάντησή τους σε ψηφιακό περιβάλλον.
ΕΚΠΑ: 1100 προγράμματα επιμόρφωσης
«Γεφυρώνοντας τη Γνώση με την Εργασία» ήταν το θέμα της εκδήλωσης που πραγματοποίησε το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα 1.100 προγράμματα που προσφέρει το Κέντρο σε πάνω από 40 γνωστικά αντικείμενα. Με την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε προγράμματος χορηγείται αναγνωρισμένο πιστοποιητικό εξειδίκευσης και παρακολούθησης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΕΛΙΝΑ ΚΟΛΥΒΑ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος