Νέο σύστημα εντοπισμού παραβίασης ερυθρού σηματοδότη

Παραβίασες το κόκκινο; χαμογέλα στην κάμερα – η κλήση είναι καθ’ οδόν. Από τη λεωφόρο Ποσειδώνος ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία του πρώτου συστήματος εντοπισμού παραβίασης του ερυθρού σηματοδότη στην Ελλάδα. Πρόκειται για ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο θα εντοπίζει τα οχήματα που περνούν με «κόκκινο» και αυτόματα θα στέλνει την κλήση στους παραβάτες οδηγούς.

Η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη είναι συχνό φαινόμενο στους ελληνικούς δρόμους, όπως και η παραβίαση του STOP και η αντικανονική προσπέραση. Η δοκιμαστική λειτουργία του πρώτου συστήματος εντοπισμού παραβίασης του ερυθρού σηματοδότη ξεκίνησε από τη λεωφόρο Ποσειδώνος. Πρόκειται για ρομποτικά συστήματα με το οποίο θα εντοπίζονται οι οδηγοί που περνάνε με «κόκκινο». Με την τοποθέτηση του συγκεκριμένου συστήματος από την Περιφέρεια Αττικής στόχος είναι η αποτροπή ανάλογων συμβάντων στο μέλλον.

Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης, εκπαιδευτής οδικής συμπεριφοράς, επισημαίνει: «εμένα με βρίσκει απολύτως σύμφωνο, επειδή δεν μπορούμε να συμμορφωθούμε να είναι από πάνω ο μπαμπούλας που θα μας παίρνει το πορτοφόλι μας».

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, αναφέρει πως:«η ασφάλεια της ζωής σχετίζεται με τον εντοπισμό εκείνων οι οποίοι δεν δημιουργούν την οδική ασφάλεια της ζωής των αλλά και των άλλων».

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, μόνο το Μάιο σημειώθηκαν 963 τροχαία τα οποία στέρησαν τη ζωή σε 65 συνανθρώπους μας, από αυτά τα 526 σημειώθηκαν στην Αττική.

Ο έλεγχος λειτουργίας των συστημάτων θα ολοκληρωθεί σύντομα και θα παραδοθεί στην Ελληνική Αστυνομία προς χρήση.

Ρεπορτάζ: Ρεγγίνα Σαβούρδου

Πηγή: ΕΡΤ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος