Θεσσαλονίκη: Τηλεφωνική υποστήριξη στην καραντίνα από τον δήμο Παύλου Μελά

Λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας που επιβάλλεται από τα νέα μέτρα του Νοεμβρίου 2020 για την προστασία από τον Covid – 19, η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Παύλου Μελά θα λειτουργήσει δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών.

1η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων

2310 020185

Ώρες λειτουργίας: 07:00-14:30

Η γραμμή αφορά στην εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα).

2η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.

2310 609380 & 2310 608297

Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30

Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19. Οι συμπολίτες μας που νιώθουν αυτές τις μέρες την ανάγκη να συνομιλήσουν για τα συναισθήματά τους, φόβο, αγωνία, άγχος, ανασφάλεια, πανικό, κατάθλιψη και όλες τις συνέπειες αυτής της κατάστασης που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες, μπορούν να καλούν στις παραπάνω γραμμές.

Οι τηλεφωνικές γραμμές στήριξης θα λειτουργήσουν για όλο το διάστημα απαγόρευσης της κυκλοφορίας

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος