Mε επιτυχία ολοκληρώθηκε η άσκηση για την αντιμετώπιση συμβάντος στη Σήραγγα Μελισσίου που σηματοδοτεί την άμεση έναρξη λειτουργίας της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Κιάτο – Αίγιο – Ροδοδάφνη.
Η χθεσινή άσκηση, είχε προγραμματιστεί από την ΕΡΓΟΣΕ για τα τέλη Μαρτίου, ωστόσο δεν κατέστη δυνατή η διοργάνωσή της λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημία του ιού Covid-19.
Η ΕΡΓΟΣΕ ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία και αυτή την άσκηση, στην οποία συμμετείχαν ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ανάδοχος κατασκευαστική εταιρία ΜΕΤΚΑ Α.Ε., καθώς και κλιμάκια των αρμόδιων υπηρεσιών δικαιοδοσίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, της Πυροσβεστικής, της Ελληνικής Αστυνομίας και του ΕΚΑΒ, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προάσπιση της υγείας των συμμετεχόντων από τον κορωνοϊό.
Σκοπός της άσκησης ήταν να εξοικειωθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς με τα νέα συστήματα ασφαλείας των σιδηροδρομικών σηράγγων, αλλά και να εκπαιδευτεί άρτια το εμπλεκόμενο ανθρώπινο δυναμικό προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματική και ασφαλής αντιμετώπιση πιθανών συμβάντων.

Σύμφωνα με τη διαδικασία, πριν από την άσκηση έλαβε χώρα διεξοδική ενημέρωση των συμμετεχόντων ασκούμενων των υπηρεσιών, των ηθοποιών και των παρατηρητών, ενώ με την ολοκλήρωση του σεναρίου πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση της άσκησης.

Σημειώνεται ότι η ΕΡΓΟΣΕ έχει παραδώσει από τον περασμένο Ιανουάριο το σύνολο της Επιδομής της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής που έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες συρμών έως 200 χλμ/ώρα. Το εν λόγω τμήμα έχει μήκος 71 χλμ, ενώ η σιδηροδρομική σήραγγα Μελισσίου έχει μήκος 1.815 μ. και διαθέτει σήραγγα διαφυγής μήκους 300 μ..
Ειρήνη Μαραγκού
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος