OΛΜΕ: Υψηλοί τόνοι για τη νέα συμφωνία με τους δανειστές – Συνέλευση προέδρων ΕΛΜΕ το Σάββατο 24/10

Στη δημοσιότητα έδωσε η ΟΛΜΕ την εισήγησή της, ενώ κρίσιμες αποφάσεις θα ληφθούν στη γενική συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ που θα γίνει το Σάββατο, 24/10/2015 στις 10 π.μ. σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Ήδη σε εξέλιξη βρίσκονται γενικές συνελεύσεις των κατά τόπους ΕΛΜΕ.

Το κύριο χαρακτηριστικό της εισήγησης (διαβάστε την όλη ΕΔΩ) είναι οι υψηλοί τόνοι για τη νέα συμφωνία με τους δανειστές και τις επιπτώσεις που εκτιμά ο κλάδος των εκπαιδευτικών, που θα έχει στην Παιδεία.

Σε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα η ΟΛΜΕ αναφέρει τα εξής: “Με το 3ο μνημόνιο συνεχίζεται η κατάλυση κάθε έννοιας λαϊκής κυριαρχίας και η μόνιμη επιτροπεία από τους δανειστές, ενώ απαγορεύονται οι μονομερείς ενέργειες από την πλευρά της Ελλάδας. Η συμφωνία αυτή περιλαμβάνει νέα σκληρά μέτρα λιτότητας για τους εργαζόμενους, διάλυσης του ασφαλιστικού συστήματος, ιδιωτικοποίησης του εθνικού πλούτου και ύφεσης για την ελληνική οικονομία.

Αποτελεί την τελική φάση ακραίων εκβιασμών, τρομοκρατίας και χρηματοδοτικής ασφυξίας από την πλευρά της ΕΕ, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ, και συμβιβασμών – υποχωρήσεων, σε φόντο άτακτης χρεωκοπίας, από την πλευρά της κυβέρνησης. Ταυτόχρονα, οι διαδικασίες αυτές αποκάλυψαν σε όλο το λαό την αντιδραστική φύση των μηχανισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωζώνης.

Τα μέτρα αυτά, ιδιαίτερα όσον αφορά τους τομείς της ασφάλισης, της φορολογίας, της διατήρησης του ΕΝΦΙΑ, των μισθών, των εργασιακών σχέσεων και των ιδιωτικοποιήσεων, είναι μέτρα ακραία νεοφιλελεύθερα και θα επιδεινώσουν ακόμα περισσότερο τη θέση των εργαζομένων και του λαού.

Ιδιαίτερα επισημαίνουμε τις αρνητικές επιπτώσεις της συμφωνίας για τους εργαζόμενους στο δημόσιο, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα, όπως η μείωση των συντάξεων και η αύξηση των ορίων ηλικίας, ακόμα και στις περιπτώσεις που υπήρχαν κατοχυρωμένα και ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα, η μη επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.

Παράλληλα, είναι ορατή νέα μείωση των μισθών των εκπαιδευτικών, μέσα από ένα νέο μισθολόγιο που θα ψηφιστεί μέσα στο 2015 και θα ισχύσει από 1-1-2016.

Δυστυχώς, για ακόμη μία φορά δεν μένει έξω από τη μνημονιακή στόχευση ούτε ο τομέας της εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης (σελ. 1026-1027  του ν.4336/15)”.

Πρόγραμμα Δράσης

H πρόταση της ΟΛΜΕ είναι η ακόλουθη:

“Με βάση τους παραπάνω άξονες, η δράση μας θα αναπτυχθεί με:

    Περιοδείες στα σχολεία.
    Συγκεντρώσεις, παραστάσεις σε Διευθύνσεις, περιφέρειες για κάλυψη των κενών και τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα μαζί με γονείς.
    Προετοιμασία με άλλες ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ για πανεργατική απεργιακή κινητοποίηση το συντομότερο δυνατό.
    Συντονισμός κλαδικών κινητοποιήσεων με τη ΔΟΕ για κενά – αξιολόγηση – συνταξιοδοτικό.
    Εξουσιοδότηση για άμεση απεργιακή κινητοποίηση (μαζί με ΔΟΕ) σε περίπτωση αύξησης του ωραρίου.

Ο προσανατολισμός των κινητοποιήσεων μας θα πρέπει να στραφεί με ουσιαστικό τρόπο στην πολύ καλή προετοιμασία τους. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται να εξασφαλίζεται ο αναγκαίος χρόνος από την εξαγγελία μέχρι την υλοποίησή τους, αλλά και η πολύπλευρη δράση ενημέρωσης και προπαγάνδισης στα σχολεία (περιοδείες, υλικό , αφίσα, προκήρυξη, συγκεντρώσεις, συσκέψεις).

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, εκτιμώντας τις εξελίξεις και αποτιμώντας το βαθμό ετοιμότητας του συνδικαλιστικού κινήματος, θα καλέσει τον κλάδο σε νέες Γενικές Συνελεύσεις στο τέλος Νοέμβρη για συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Οι εκπαιδευτικοί μαζί με όλους τους εργαζομένους, όπως έκαναν και τα προηγούμενα χρόνια, με τους αγώνες τους θα αντισταθούν και τελικά θα ακυρώσουν στην πράξη την εφαρμογή των νέων μνημονιακών μέτρων και πολιτικών”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος