Στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων και με σκοπό την βελτιστοποίηση της απομακρυσμένης παροχής υπηρεσιών επιχειρήσεων και πολιτών, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης υλοποιεί μια νέα διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω των ΚΕΠ, μέσω τηλεφώνου και ταχυδρομείου ή courier. Πρόκειται για ένα βήμα που συμπληρώνει τις υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr μέσω του υπολογιστή ή του κινητού και αφορά σε πολίτες οι οποίοι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες.
Τα ΚΕΠ αποστέλλουν τα έγγραφα και τα πιστοποιητικά που χρειάζεται ο πολίτης στο σπίτι με ένα τηλεφώνημα και χωρίς καμία χρέωση. #μενουμε_σπιτι
➡️ https://t.co/fc1igVfwRJ pic.twitter.com/TeeYW46GNs
— Georgios Georgantas (@georgantasgr) April 14, 2020
Με εγκύκλιο που αποστέλλει σήμερα ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς, σε όλα τα ΚΕΠ της χώρας, περιγράφεται η διαδικασία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών.
Η ίδια υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης παρέχεται και για πιστοποιητικά που απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, εφόσον ο πολίτης τα αποστείλει ηλεκτρονικά.
Τονίζεται ότι η παράδοση των παραγόμενων εγγράφων και πιστοποιητικών θα πραγματοποιείται στη διεύθυνση που θα δηλώνουν οι πολίτες, χωρίς χρέωση.
Επιπλέον, για επείγοντα αιτήματα που απαιτούν την συνυποβολή δικαιολογητικών τα οποία δεν μπορούν να αποσταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο από τον αιτούντα, θα παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής τους από την οικία του πολίτη μετά από τηλεφωνική εντολή στο ΚΕΠ.
Να σημειωθεί ότι τηλεφωνική αίτηση μπορεί να υποβληθεί και από τρίτο πρόσωπο, υπό την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο αυτό είναι εφοδιασμένο με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή νόμιμη εξουσιοδότηση.
Ο επείγων χαρακτήρας αξιολογείται από τον προϊστάμενο του ΚΕΠ. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προηγούμενη εγκύκλιο του αρμοδίου υφυπουργού, για τον επείγοντα χαρακτήρα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
-Το αίτημα να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020,
-το αίτημα να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη,
-το αίτημα να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία.
Πηγή:ΕΡΤ
Σχετική είδηση:Κ. Πιερρακάκης: Παράδοση εγγράφων στο σπίτι μέσω ΚΕΠ (video)
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος