Ο Συνήγορος του Καταναλωτή πέτυχε τη διαγραφή, κατά 80%, του χρέους που είχε καταναλωτής υπηρεσιών ύδρευσης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ανεξάρτητης αρχής, ιδιοκτήτρια ακινήτου απευθύνθηκε στο «Συνήγορο του Καταναλωτή», ζητώντας την παρέμβασή του στην εταιρεία παροχής υπηρεσιών ύδρευσης-αποχέτευσης, με ειδικότερο αίτημα τη μείωση της οφειλής ύψους 6.632 ευρώ, η οποία προήλθε από αφανή διαρροή ύδατος στο φρεάτιο της παροχής ύδρευσης του κενού ακινήτου της, σε χρονικό διάστημα δύο μηνών.
Όπως ανέφερε η καταναλώτρια, η εταιρεία ύδρευσης δεν την ενημέρωσε καταλλήλως για την ύπαρξη διαρροής, παρά το γεγονός ότι από τη μέτρηση προέκυπτε ασυνήθιστη διόγκωση της κατανάλωσης, σε ένα διαμέρισμα που δεν κατοικείτο τα τελευταία χρόνια. Να σημειωθεί ότι η ενημέρωση έγινε μόνο με σημείωμα στο κενό ακίνητο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος