Η ΕΡΤ στη νέα εποχή – Νέο δελτίο ειδήσεων για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε Instagram και TikTok

Σύνοψη
  • Δελτία Ειδήσεων εν πτήσει από το ΕΡΤNews από 1η Απριλίου
  • Τεχνολογική αναβάθμιση και επένδυση στην καινοτομία
  • Η ΕΡΤ δεν θα ζητήσει αύξηση ανταποδοτικού τέλους
  • Δεν αποχωρεί απο τη διαφήμιση

Τόσο για τον στρατηγικό σχεδιασμό της ΕΡΤ όσο και για τα μεγάλα τηλεοπτικά «ραντεβού» τα οποία έρχονται, έδωσαν τόσο ο πρόεδρος όσο και η διευθύνουσα σύμβουλος της ΕΡΤ. Ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Ζούλας μίλησε για το στρατηγικό σχέδιο της ΕΡΤ να επενδύσει τόσο στο έμψυχο δυναμικό όσο και στα τεχνικά μέσα του νέου του ενημερωτικού καναλιού ΕΡΤNews, το οποίο συμπλήρωσε φέτος δύο χρόνια λειτουργίας.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε και το νέο δελτίο ειδήσεων, το οποίο έρχεται και θα μεταδίδεται στις δύο μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram και το TikTok. Ανακοίνωσε επίσημα και τη συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Aegean, οι επιβάτες της οποίας θα μπορούν να βλέπουν εν πτήσει εκπομπές του ΕRTNews, ενώ θα μεταδίδονται και τρία δελτία ειδήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Ζούλας, έβαλε τέλος και στα σενάρια αύξησης του ανταποδοτικού τέλους και αποχώρησης της ΕΡΤ από τη διαφήμιση. Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της ΕΡΤ Κατερίνα Κασκανιώτη, μίλησε για τους στρατηγικούς άξονες της δημόσιας τηλεόρασης και ραδιοφωνίας. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην πλατφόρμα του ERTFLIX.

Οι τέσσερις στρατηγικοί άξονες της ΕΡΤ για τη νέα εποχή

Τέσσερις είναι οι στρατηγικοί άξονες που ανέπτυξε η κ. Κασκανιώτη. Αυτοί αποτυπώνονται στις υπηρεσίες προς όλους, στη διαμόρφωση διαφοροποίησης σε περιεχόμενο και διανομή, στην τεχνολογική αναβάθμιση και στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών προς το κοινό.

Παράλληλα, μίλησε για την ενεργειακή αναβάθμιση των υποδομών. Αναφέρθηκε και στα μεγάλα ραντεβού της ΕΡΤ που είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες, η Εurovision και το Euro 2024. Τέλος, μίλησε για την ΕΡΤ και τις επιτυχίες που καταγράφει, επισημαίνοντας ότι περισσότεροι από 500.000 θεατές σε ημερήσια βάση παρακολουθούν το πρόγραμμα του ERTFLIX.

«Η ΕΡΤ δεν σκοπεύει να ζητήσει την αύξηση ανταποδοτικού τέλους γιατί τα 3 ευρώ που δίνει κάθε σπίτι για τη λειτουργία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης είναι το χαμηλότερο ποσό σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, η ΕΡΤ δεν θα φύγει από τη διαφήμιση, ασχέτως αν πολύ συνειδητά έχουμε επιλέξει κάποιες συγκεκριμένες τηλεοπτικές ζώνες και συγκεκριμένα αυτές που δείχνουν ξένη και ελληνική ταινία, να μεταδίδονται χωρίς καμία απολύτως ενοχλητική διακοπή για τους πολίτες», σημείωσε ο κ. Ζούλας.

«Βρισκόμαστε σε ένα κτίριο το οποίο μετρά κάποιες δεκαετίες. Είναι πάρα πολύ σημαντική και το βλέπουμε ήδη σε αυτό εδώ το στούντιο. Η αναβάθμιση των δικών μας, των στούντιο και των κτιρίων μας. Να προχωρήσουμε στην ενεργειακή του αναβάθμιση με μελέτες στις οποίες θα κάνουμε προκειμένου να το φέρουμε στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις του περιβάλλοντος» υπογράμμισε η κ. Κασκανιώτη.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος