Έρευνα Του Πρώτου για τα Ταξί στην Πανδημία: 90% των αυτοκινητιστών είναι εμβολιαμένοι-30% αύξηση στην ζήτηση ταξί (audio)

Το ταξί δεν εξυπηρετεί απλά μετακινήσεις πολυτελείας στην Ελλάδα. «Aν σκεφτούμε πόσοι ασθενείς, ηλικιωμένοι, άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, χρειάζονται ταξί γιατί απλά δεν έχουν άλλη επιλογή, καταλαβαίνουμε ότι το ταξί είναι υπερ-απαραίτητο», υπογράμμισε ο συγκοινωνιολόγος, αναπληρωτής καθηγητής στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο, Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου, συμμετέχοντας στο εκτενές αφιέρωμα του Πρώτου Προγράμματος 91,6 και 105,8 και την εκπομπή «Το GPS της Επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα. «Ειδικά στην πανδημία μια μεγάλη μερίδα κόσμου αποφεύγει τα ΜΜΜ και δυστυχώς τα ταξί τα υποκαθιστούν», πρόσθεσε ο κ. Κεπαπτσόγλου, σημειώνοντας ότι ορισμένοι οδηγοί ταξί τοποθετούν διαχωριστικά ανάμεσα στα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, ότι δεν επιβιβάζονται άνθρωποι άσχετοι μεταξύ τους, με αποτέλεσμα οι πολίτες να αισθάνονται πιο ασφαλείς. Όσο αφορά την κίνηση, τα ταξί επιβαρύνονται από την κυκλοφορία των ΙΧ, ωστόσο και τα ίδια επιβαρύνουν την κίνηση αναλογικά, καθώς πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΕΠΑΠΤΣΟΓΛΟΥ

Όλοι οι οδηγοί ταξί έχουν προσαρμοστεί στα μέσα ασφαλείας, επιβεβαίωσε μιλώντας στο Πρώτο και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ταξί Μάκης Κασιδιάρης, ο οποίος επεσήμανε πως το 90% των αυτοκινητιστών στην επικράτεια, έχουν εμβολιαστεί. Υπάρχουν ωστόσο περιστατικά με πελάτες που αρνούνται να κάνουν χρήση της μάσκας για να επιβιβαστούν με αποτέλεσμα οι οδηγοί να αρνούνται με την σειρά τους να τους εξυπηρετήσουν.

ΜΑΚΗΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ

 

Το ταξί βρίσκεται συγκοινωνιακά ανάμεσα στα λεωφορεία και στα ΙΧ, σύμφωνα με τον συγκοινωνιολόγο, καθηγητή στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο Γιώργο Γιαννή, ο οποίος μιλώντας στην ίδια εκπομπή, τόνισε ότι το ταξί «είναι καλύτερο από τα ΙΧ γιατί δεν επιβαρύνει την κυκλοφορία με την στάθμευσή του αλλά είναι χειρότερο από τα λεωφορεία γιατί μεταφέρει λιγότερους επιβάτες». Ο κ. Γιαννής αναφέρθηκε σε μετρήσεις του Πολυτεχνείου για την επίδραση  της εφαρμογής του δακτύλιου, πριν έναν μήνα ακριβώς, που δείχνουν βελτίωση του χρόνου μετακίνησης της τάξης του 15% εντός δακτυλίου και 0% εκτός δακτυλίου.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

«Ο κόσμος αποφεύγει τα ΜΜΜ και επιλέγει τα ταξί. Ο εχθρός του ταξί θα έπρεπε να είναι το ΙΧ, γι΄ αυτό όλες οι χώρες προσπαθούν να σπρώξουν τον κόσμο μακριά από τα ΙΧ. Θα πρέπει να πείσουμε τον κόσμο ότι είναι ασφαλή τα μέσα μεταφοράς και ότι τα ταξί υπάρχουν για να καλύψουν τα κενά των μέσων μαζικής μεταφοράς» συμπλήρωσε μιλώντας στο πλαίσιο της έρευνας, ο εκπρόσωπος δημοσίων υποθέσεων της beat, Νίκος Λυσιγάκης. Σημείωσε μάλιστα, πως ο ρόλος του ταξί στην πανδημία, αναδείχθηκε όχι μόνο ως συμπληρωματικό μέσο μεταφοράς, αλλά ως μέσο ασφαλές για την μετακίνηση των πολιτών, καθώς στην συγκεκριμένη εφαρμογή καταγράφηκε αυξημένη ζήτηση των ταξί κατά 30% από τον Ιούλιο μέχρι σήμερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019. Επιπλέον, επεσήμανε ότι το ταξί στην Ελλάδα είναι το φθηνότερο στην Ευρώπη, μαζί με την Ρουμανία και την Βουλγαρία και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στην χώρας μας είναι ένα μέσο καθημερινής ανάγκης.

ΝΙΚΟΣ ΛΥΣΙΓΑΚΗΣ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος