Το ταξί δεν εξυπηρετεί απλά μετακινήσεις πολυτελείας στην Ελλάδα. «Aν σκεφτούμε πόσοι ασθενείς, ηλικιωμένοι, άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, χρειάζονται ταξί γιατί απλά δεν έχουν άλλη επιλογή, καταλαβαίνουμε ότι το ταξί είναι υπερ-απαραίτητο», υπογράμμισε ο συγκοινωνιολόγος, αναπληρωτής καθηγητής στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο, Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου, συμμετέχοντας στο εκτενές αφιέρωμα του Πρώτου Προγράμματος 91,6 και 105,8 και την εκπομπή «Το GPS της Επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα. «Ειδικά στην πανδημία μια μεγάλη μερίδα κόσμου αποφεύγει τα ΜΜΜ και δυστυχώς τα ταξί τα υποκαθιστούν», πρόσθεσε ο κ. Κεπαπτσόγλου, σημειώνοντας ότι ορισμένοι οδηγοί ταξί τοποθετούν διαχωριστικά ανάμεσα στα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, ότι δεν επιβιβάζονται άνθρωποι άσχετοι μεταξύ τους, με αποτέλεσμα οι πολίτες να αισθάνονται πιο ασφαλείς. Όσο αφορά την κίνηση, τα ταξί επιβαρύνονται από την κυκλοφορία των ΙΧ, ωστόσο και τα ίδια επιβαρύνουν την κίνηση αναλογικά, καθώς πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΕΠΑΠΤΣΟΓΛΟΥ
ΜΑΚΗΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ
Το ταξί βρίσκεται συγκοινωνιακά ανάμεσα στα λεωφορεία και στα ΙΧ, σύμφωνα με τον συγκοινωνιολόγο, καθηγητή στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο Γιώργο Γιαννή, ο οποίος μιλώντας στην ίδια εκπομπή, τόνισε ότι το ταξί «είναι καλύτερο από τα ΙΧ γιατί δεν επιβαρύνει την κυκλοφορία με την στάθμευσή του αλλά είναι χειρότερο από τα λεωφορεία γιατί μεταφέρει λιγότερους επιβάτες». Ο κ. Γιαννής αναφέρθηκε σε μετρήσεις του Πολυτεχνείου για την επίδραση της εφαρμογής του δακτύλιου, πριν έναν μήνα ακριβώς, που δείχνουν βελτίωση του χρόνου μετακίνησης της τάξης του 15% εντός δακτυλίου και 0% εκτός δακτυλίου.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΛΥΣΙΓΑΚΗΣ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος