Ένθετο Παιδεία: JA GREECE – Εμπειρία για μαθητές και καθηγητές στον κόσμο του επιχειρείν


Μαθητές από το 3ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης συνομίλησαν για πρώτη φορά – μέσω βιντεοκλήσης – με τρεις μαθητές από την Τανζανία. Οι Αφρικανοί μαθητές φοιτούν σε ελληνικό σχολείο της Μπουκόμπα με την οικονομική βοήθεια που τους προσφέρουν μαθητές και εκπαιδευτικοί του Λυκείου Ξάνθης. Με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν εξασφαλίστηκε για τα τρία άπορα παιδιά της Τανζανίας στέγη, τροφή και εκπαίδευση, ώστε να αποκτήσουν τα εφόδια για να βελτιώσουν τη ζωή τη δική τους και της κοινότητάς τους. Στόχος είναι να συνεχιστεί η υποστήριξη, ώσπου να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Μάλιστα τα τρία παιδιά, πρόκειται για δύο αγόρια και ένα κορίτσι, εκμυστηρεύτηκαν πως θέλουν να γίνουν, τα δύο αγόρια πιλότος και γιατρός και η κοπέλα νοσοκόμα.


Δείτε ακόμα στο ένθετο ΠΑΙΔΕΙΑ του ΕΡΤNEWS:

·      Μαθητές από την Ξάνθη βοηθούν παιδιά στην Αφρική

Μαθητές και εκπαιδευτικοί απο ιδιωτικό σχολείο της Αθήνας σε μία κίνηση αλληλεγγύης και υποστήριξης, δώρισε  ηλεκτρονικό εξοπλισμό στο Γυμνάσιο – Λύκειο Ιτέας Καρδίτσας, μια περιοχή που δοκιμάστηκε σκληρά  από τις καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου. Οι μαθητές της Ιτέας τους υποδέχθηκαν με χαρά στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας. 


·      Μεγάλη δωρεά στο σχολείο της Ιτέας Καρδίτσας

Με νεανικά χαμόγελα και ιδέες γέμισε η εμπορική έκθεση νεανικής επιχειρηματικότητας, Jounior Achievment Greece, που διεξήχθη στην Αθήνα. Μαθητές από όλη την χώρα παρουσίασαν στο κοινό και τους κριτές τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουν οι εικονικές τους επιχειρήσεις που έστηναν από την αρχή της σχολικής χρονιάς με την βοήθεια των μεντόρων τους.  

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΕΛΙΝΑ ΚΟΛΥΒΑ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος