e-ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση κοινού με ραντεβού για τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και την ενημέρωση στοιχείων μητρώου

Σύνοψη
  • Είσοδος με τους κωδικούς Taxis, προκειμένου να πραγματοποιηθεί το κλείσιμο του ραντεβού.

Η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ανακοίνωσε ότι η διαδικασία χορήγησης ασφαλιστικής ικανότητας και της ενημέρωσης στοιχείων μητρώου πραγματοποιείται, κατόπιν κλεισίματος ραντεβού από τους πολίτες με την οικεία τοπική διεύθυνση του φορέα, καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι συναλλασσόμενοι μπορούν, μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis, προκειμένου να πραγματοποιήσουν το κλείσιμο του ραντεβού.

Με απλά βήματα, επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.


«Σε κάθε περίπτωση, έκτακτα γεγονότα που σχετίζονται με τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης στοιχείων μητρώου αντιμετωπίζονται από το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ με υψηλό βαθμό ευαισθησίας» επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος