AΔΕΔΥ: Καλεί ομοσπονδίες σε δράσεις για διατήρηση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων

Πρόσκληση σε σύσκεψη έχει απευθύνει η ΑΔΕΔΥ, προς τις ομοσπονδίες – μέλη της, ώστε τη Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026 στην αίθουσα του ΤΕΕ στις 10πμ, να συζητηθούν δράσεις του κλάδου των δημοσίων υπαλλήλων.

Η πρόσκληση αναφέρει: «Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., υλοποιώντας σχετική απόφαση, καλεί σε σύσκεψη τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Ομοσπονδιών (που βρίσκονται στην Αττική) τη Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2026, ώρα 10:00π.μ., στην αίθουσα του ΤΕΕ (Νίκης 4), προκειμένου να συζητήσουμε για την οργάνωση δράσεων και κινητοποιήσεων ενάντια στην επιδιωκόμενη από την κυβέρνηση άρση της μονιμότητας, για τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, την απαίτηση στελέχωσης των υπηρεσιών, “μονιμοποίησης” των συμβασιούχων και κάλυψης των κοινωνικών αναγκών.

Θεωρούμε ότι η συμμετοχή πρέπει να είναι ανάλογη του αγώνα που πρέπει να αναπτύξουμε για τα αιτήματα αυτά».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος