Τζέιμι Όλιβερ: Το πιο επώδυνο πράγμα που έχει κάνει ήταν το ντοκιμαντέρ για τη δυσλεξία

Ο διάσημος σεφ έζησε με τη μαθησιακή δυσκολία όλη του τη ζωή και τώρα παρουσιάζει ένα ωριαίο ντοκιμαντέρ στο βρετανικό Channel 4 με τίτλο «Jamie’s Dyslexia Revolution» (Η Επανάσταση της Δυσλεξίας του Τζέιμι). Όπως ο ίδιος παραδέχεται, η δυσλεξία ήταν το «πιο συναισθηματικά επώδυνο» πράγμα που έχει κάνει ποτέ.

Στο ντοκιμαντέρ που αφορά στη ζωή του, αποκάλυψε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με δυσλεξία στη Βρετανία, ενώ παράλληλα εξετάζει αν η κυβέρνηση μπορεί να κάνει περισσότερα για να διορθώσει το εκπαιδευτικό σύστημα.

«Δεν είχα καθόλου επιπλέον χρόνο στις εξετάσεις, δεν υπήρχαν στρατηγικές, απλώς λίγη επιπλέον βοήθεια με φροντιστήρια» πρόσθεσε. «Δεν υπήρχε ισχυρή γνώση για τη δυσλεξία τότε».

Ο Τζέιμι Όλιβερ πρόσθεσε ότι οι αγώνες του με τη δυσλεξία που δεν είχε διαγνωστεί ήταν πολύ δύσκολοι. Τόνισε ότι όσο μεγάλωνε άρχισε να έχει «πλήρη δυσαρέσκεια για το σχολείο» και ότι το να μιλά ανοιχτά για τη διαταραχή – η οποία τελικά διαγνώστηκε τον Ιανουάριο – είναι «επώδυνο».

Περιέγραψε επίσης ότι ένιωθε «ανόητος, άχρηστος και αργός», ότι ανέπτυσσε «μίσος για τις λέξεις» και ότι οι συμμαθητές του τον κορόιδευαν.

«Δεν το είπα στη μαμά, στον μπαμπά ή στους δασκάλους. Απλώς το έκρυψα μέσα μου» είπε ο Τζέιμι Όλιβερ. «Η κουζίνα με έσωσε. Ήξερα ότι είχα κάτι να προσφέρω. Ήξερα ότι δεν ήμουν άχρηστος» τόνισε.

Ο Τζέιμι Όλιβερ κάνει τώρα εκστρατεία για μεγαλύτερη υποστήριξη στα σχολεία, ενώ ζητά έγκαιρους ελέγχους για δυσλεξία και νευροποικιλότητα.

Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος