Το Ισραήλ διεξάγει σκληρή διαδικτυακή εκστρατεία για ευαισθητοποίηση της Ευρώπης

Το Ισραήλ διεξάγει μια σκληρή διαδικτυακή εκστρατεία που απευθύνεται κυρίως σε Ευρωπαίους με συγκλονιστικές εικόνες και μαρτυρίες από τις επιθέσεις που πραγματοποίησε η ισλαμιστική μαχητική οργάνωση Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου.

Δεκάδες κλιπ με καμένα πτώματα, οικογένειες που θρηνούν, κραυγές και σειρήνες, διασώστες και γιατροί παρουσιάζονται στα επίσημα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του ισραηλινού υπουργείου Εξωτερικών και σε πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες.

Η ιδέα είναι να διατηρηθεί φρέσκος στο μυαλό του ξένου κοινού ο τρόπος με τον οποίο μαχητές της Χαμάς πέρασαν από τη Γάζα στο Ισραήλ και, σύμφωνα με ισραηλινούς αξιωματούχους, σκότωσαν περίπου 1.400 ανθρώπους, κυρίως αμάχους, ενώ παράλληλα κατέλαβαν περισσότερους από 230 ομήρους.

Η διαδικτυακή εκστρατεία έχει επίσης ως στόχο να δικαιολογήσει τους ανηλεείς βομβαρδισμούς του Ισραήλ στη Γάζα από τότε, οι οποίοι έχουν σκοτώσει περισσότερους από 8.300 ανθρώπους, μεταξύ των οποίων πάνω από 3.000 παιδιά, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας που διοικείται από τη Χαμάς.

Ορισμένα από τα βίντεο είναι γραφικά: σε ένα απόσπασμα, ένας παθολόγος περιγράφει φωτογραφίες από το καμένο σώμα ενός παιδιού. Άλλα είναι απροκάλυπτα συναισθηματικά. Καρτουνίστικοι μονόκεροι χαριεντίζονται ανάμεσα σε ουράνια τόξα πριν εμφανιστούν στην οθόνη γιγαντιαία κεφαλαία γράμματα: “Όπως εσείς θα κάνατε τα πάντα για το παιδί σας, έτσι κι εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να προστατεύσουμε το δικό μας“.

Έτσι επικοινωνούμε το 2023“, δήλωσε στο AFP ο Emmanuel Nahshon του ισραηλινού υπουργείου Εξωτερικών. Αλλά οι ειδικοί λένε ότι η εκστρατεία κινδυνεύει να αποξενώσει ορισμένα ακροατήρια. Υπήρξαν ήδη κάποιες αντιδράσεις, με την Google να περιορίζει την πρόσβαση σε ένα γραφικό κλιπ και μια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών να απαιτεί την αφαίρεση των διαφημίσεων.

Ο Nahshon δήλωσε ότι ήθελε να περάσει το μήνυμα στον κόσμο ότι οι φρικαλεότητες της Χαμάς είναι συγκρίσιμες με εκείνες της ομάδας Ισλαμικό Κράτος, γνωστής και ως ISIS, η οποία ήταν διαβόητη για τη δημοσιοποίηση των σφαγών και των ομηριών της.

Ο Nahshon δήλωσε ότι τα βίντεο είχαν συγκεντρώσει περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο προβολές, ισχυρισμός που υποστηρίζεται από στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Semrush, τα οποία έδειξαν ότι η εκστρατεία σε εκείνο το στάδιο είχε συγκεντρώσει 1,1 δισεκατομμύρια προβολές σε περίπου 30 χώρες.

Πηγή: AFP

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος