Κύπρος: Απεβίωσε 39χρονη Βρετανίδα μετά από θρομβοεμβολικό επεισόδιο – Διερευνάται ο συσχετισμός με τον εμβολιασμό της

Ανταπόκριση από Λευκωσία: Μ. Καλογεράκη

Τον θάνατο 39χρονης Βρετανίδας, η οποία παρουσίασε θρόμβωση και νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας ανακοίνωσε o εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Κύπρου Χαράλαμπος Χαριλάου, προσθέτοντας ότι ήδη έχει εκδοθεί το πιστοποιητικό θανάτου της.

Η 39χρονη εμβολιάστηκε στις αρχές Μαΐου στην Πάφο με το σκεύασμα AstraZeneca και μέρες αργότερα υπέστη θρομβοεμβολικό επεισόδιο, με τις Φαρμακευτικές Υπηρεσίες να διερευνούν κατά πόσο σχετίζεται με τον εμβολιασμό της.

Αρχικά νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο της Πάφου, αλλά λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της κρίθηκε αναγκαίο να μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας. Το ιστορικό της 39χρονης είχε αποσταλεί στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων για διερεύνηση.

Όπως ανέφερε στο ΡΙΚ η Έλενα Παναγιωτοπούλου, αναπληρώτρια δ/ντρια φαρμακευτικών υπηρεσιών του υπουργείου Υγείας της Κύπρου, το ιστορικό της αποθανούσας θα αποσταλεί στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων, ο οποίος και θα απαντήσει στα σχετικά ευρήματα.

 

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ