Κλείνει το MTV News μετά από 36 χρόνια λειτουργίας

Η Paramount (κορυφαία παραγωγός περιεχομένου ψυχαγωγίας) ανακοίνωσε την Τρίτη 9/5, ότι θα κλείσει το MTV News και θα μειώσει το εργατικό δυναμικό της στις ΗΠΑ κατά 25%. Κλείνοντας το ειδησεογραφικό τμήμα του καναλιού, που κάποτε κάλυπτε μια σειρά θεμάτων από την ποπ κουλτούρα μέχρι την πολιτική και έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στους Millennial και Gen X εφήβους, βάζει τέλος σε μια από τις λίγες εναλλακτικές επιλογές ειδησεογραφικών εκπομπών που απευθύνεται στους νέους.

Ο Chris McCarthy, επικεφαλής των Paramount Media Networks, MTV και Showtime, ανέφερε σε υπόμνημα προς το προσωπικό την Τρίτη ότι, παρά την επιτυχία του στο streaming, η εταιρεία συνεχίζει να «αισθάνεται πίεση από ευρύτερες οικονομικές αντιξοότητες, όπως πολλοί από τους ομότιμους ανταγωνιστές μας».

«Ως αποτέλεσμα, πήραμε την πολύ δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση να μειώσουμε την εγχώρια ομάδα μας κατά περίπου 25%», συνέχισε. «Μέσω της εξάλειψης ορισμένων μονάδων και του εξορθολογισμού άλλων, θα μπορέσουμε να μειώσουμε το κόστος και να δημιουργήσουμε μια πιο αποτελεσματική προσέγγιση της επιχείρησής μας καθώς προχωράμε μπροστά».

Η απόφαση να κλείσει το MTV News, έρχεται λιγότερο από ένα μήνα αφότου το BuzzFeed ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει το βραβευμένο ειδησεογραφικό τμήμα του και το Vice Media ακύρωσε το φημισμένο “Vice News Tonight” στο πλαίσιο μιας ευρείας αναδιάρθρωσης.

Η αλματώδης άνοδος του MTV News ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 με την εκπομπή The Week in Rock. Παρουσιαστής και πρώτος επίσημος ανταποκριτής του MTV News ήταν ο Kust Loder, συγγραφέας και μουσικοκριτικός του γνωστού μουσικού περιοδικού Rolling Stone.

Το MTV News ξεκίνησε για πρώτη φορά να καλύπτει πολιτικές ειδήσεις στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 1992, μέσω της καμπάνιας “Choose or Lose”, η οποία τελικά συνέχισε να προβάλλεται και σε επόμενες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ. Το 2008 μάλιστα, την εμφάνισή τους στην εκπομπή έκαναν ο Μπαράκ Ομπάμα και η Χίλαρι Κλίντον, σε ειδικό αφιέρωμα του MTV, για να συζητήσουν τον πόλεμο στο Ιράκ.

Οι περικοπές, που περιγράφονται από τον McCarthy ως «στρατηγική αναπροσαρμογή», αποσκοπούν στη μείωση των συνολικών εξόδων της εταιρείας, επιτρέποντας της να είναι πιο αποτελεσματική καθώς προχωράει μπροστά.

Εκτός από το MTV News, ορισμένα τμήματα της εταιρείας καταργούνται εντελώς, δήλωσε εκπρόσωπος της Paramount.

Σχεδόν όλες οι μεγάλες εταιρείες ειδήσεων, ψυχαγωγίας και τεχνολογίας έχουν αναγκαστεί να μειώσουν το εργατικό τους δυναμικό τους τελευταίους μήνες, καθώς αντιμετωπίζουν την πτώση της διαφημιστικής αγοράς και άλλες προκλήσεις του κλάδου.

Το CNN, η Washington Post, το NPR, η Gannett, η Vox Media, το NBC News και άλλες εταιρείες έχουν επίσης προβεί σε παρόμοιες ενέργειες.

Πηγή: CNN

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος