Υποχρεωτικά έως τρία λεπτά το πολυ θα περιμένουν οι Ισπανοί καταναλωτές για την τηλεφωνική εξυπηρέτησή τους από υπηρεσίες εταιρειών, σύμφωνα με σχέδιο νόμου της ισπανικής κυβέρνησης που κατατέθηκε την Τρίτη.
Το νέο μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.
Με το εν λόγω νομοσχέδιο δίνεται ακόμη η δυνατότητα στους καταναλωτές να εξυπηρετούνται παραδοσιακά (δηλαδή από ανθρώπους) στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα “chatbot” που δυσκολεύουν και ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.
Επιπλέον θα αναγκάζονται πλέον οι επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών, το πολύ μέσα σε δύο ώρες. «Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος