Ηλεκτροκίνηση: Μόνο 1 στα 9 σημεία φόρτισης στην ΕΕ παρέχει γρήγορη φόρτιση – Τι ζητούν οι κατασκευαστές

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), σε επίσημη ανακοίνωσή της ενημερώνει τους υπεύθυνους χάραξης της πολιτικής της ΕΕ για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων, σχετικά με τα προβλήματα που παρουσιάζονται με την υποδομή φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η ACEA, τονίζει ότι υπάρχει μεγάλη έλλειψη φορτιστών σε ολόκληρη την περιοχή της ΕΕ και πως πολύ λίγοι από αυτούς τους φορτιστές μπορούν να φορτίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Από τους περίπου 225.000 δημόσιους φορτιστές που διατίθενται επί του παρόντος στην ΕΕ, μόνο 25.000 είναι κατάλληλοι για γρήγορη φόρτιση. Με άλλα λόγια, μόνο ένα στα εννέα ευρωπαϊκά σημεία φόρτισης διαθέτει ένα γρήγορο φορτιστή (με χωρητικότητα άνω των 22 kW). Τα υπόλοιπα σημεία φόρτισης (με χωρητικότητα 22 kW ή μικρότερη) περιλαμβάνουν πολλές πρίζες χαμηλής χωρητικότητας.

Τι χρειάζεται να γίνει

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας μία από αυτές τις 200.000 πρίζες χαμηλής τεχνολογίας μπορεί να διαρκέσει έως και μια ολόκληρη νύχτα.

Αντίθετα, η χρήση ενός γρήγορου φορτιστή υψηλής χωρητικότητας μπορεί να μειώσει τον χρόνο φόρτισης σε λιγότερο από μία ώρα. Οι γρήγοροι φορτιστές, ωστόσο, εξακολουθούν να μετρούν μόνο ένα κλάσμα (11%) του δικτύου υποδομής της Ευρώπης.

«Για να πείσουμε περισσότερους πολίτες να επιλέξουν ηλεκτρικά οχήματα, πρέπει να αφαιρέσουμε όλη την ταλαιπωρία που σχετίζεται με τη φόρτιση», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ACEA, Eric-Mark Huitema.

«Οι άνθρωποι πρέπει να βλέπουν πολλούς φορτιστές στο καθημερινό τους περιβάλλον και αυτά τα σημεία φόρτισης πρέπει να είναι γρήγορα και εύκολα στη χρήση – χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε μεγάλες ουρές».

Η φόρτιση πρέπει να είναι τόσο βολική και απλή όσο ο ανεφοδιασμός σήμερα. Ως εκ τούτου, η ACEA προτρέπει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο να ενισχύσουν σημαντικά την πρόταση της Επιτροπής, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η Ευρώπη μπορεί να δημιουργήσει ένα πυκνό δίκτυο υποδομών φόρτισης και ανεφοδιασμού, συμπεριλαμβανομένων επαρκών αριθμών ταχυφορτιστών σε κάθε κράτος μέλος της ΕΕ έως το 2030.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος