Ιl Fatto Quotidiano: Στο Νόρμαν Ατλάντικ υπήρχε φορτηγό με αναμμένη ντίζελ μηχανή

«Στο πλοίο Νόρμαν Ατλάντικ, στο οποίο ξέσπασε πυρκαγιά τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης Δεκεμβρίου του 2014, υπήρχε φορτηγό με αναμμένη μηχανή μέσα στο γκαράζ», γράφει στην διαδικτυακή έκδοσή της, η εφημερίδα Ιl Fatto Quotidiano.

Σύμφωνα με ηχογραφημένη συνομιλία που περιέχεται στο μαύρο κουτί και έχει αναρτηθεί στην διαδικτυακή πύλη της εφημερίδας, στις 04:15 ένα μέλος που πληρώματος το οποίο βρισκόταν στην γέφυρα 4, πληροφορεί όσους βρίσκονται στην αίθουσα διακυβέρνησης του πλοίου ότι έχει εντοπίσει αναμμένη, ντίζελ μηχανή φορτηγού, από την οποία βγαίνει καπνός.

Στην ερώτηση αν ο καπνός προέρχεται από το συγκεκριμένο σημείο, το μέλος του πληρώματος απαντά: «Ναι, η μηχανή είναι αναμμένη και βγαίνει καπνός. Το σημείο βρίσκεται ίσια, κοντά στην έξοδο». Επιβεβαιώνει, δε, ότι «το φορτηγό δεν είναι συνδεδεμένο με το ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου». Η Il Fatto υπενθυμίζει ότι απαγορεύεται ρητά να μένουν αναμμένες μηχανές, μέσα στα γκαράζ των πλοίων.

Εννέα λεπτά αργότερα, ο καπετάνιος Αρτζίλιο Τζιακομάτσι σημαίνει συναγερμό μόνον για το πλήρωμα, με «crew call», και αμέσως μετά δίνει την εντολή να τεθεί σε λειτουργία το μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης.

Λίγο αργότερα, όμως, στις 4:40 τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου, η πυρκαγιά στο πλοίο είναι ήδη εκτός ελέγχου, όπως αποδεικνύεται από άλλες συνομιλίες, γράφει η εφημερίδα.

Τέλος και σύμφωνα με πληροφορίες της Il Fatto Quotidiano, τα στοιχεία δείχνουν ότι στο Nόρμαν Ατλάντικ μπορεί να μην σεβάστηκαν οι κανόνες και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε περίπτωση πυρκαγιάς και εκκένωσης του πλοίου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος