Λονδίνο, Ανταπόκριση: Ευδοξία Λυμπέρη
Εδώ και πολλές εβδομάδες υπάρχει μία κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η κρίση έχει ορατό αποτέλεσμα, όπως κενά στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Καταστήματα γρήγορου φαγητού αφαιρούν μιλκσέικ και εμφιαλωμένα ποτά από τα μενού τους. Αλυσίδα εστιατορίων με ειδικότητα στα κοτόπουλα κλείνει εστιατόρια της λόγω έλλειψης στο βασικό της προϊόν.
Τα αποθέματα σε καταστήματα και αποθήκες έχουν μειωθεί στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1983. Περίπου 70.000 χοίροι έχουν παγιδευτεί σε αγροκτήματα επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς και επεξεργασίας τους.
Ο κύριος λόγος για όλα αυτά είναι περίπου 100.000 ελλείψεις στον αριθμό των οδηγών φορτηγών του Ηνωμένου Βασιλείου που απαιτούνται για τη μεταφορά εμπορευμάτων και υλικών. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι 14.000 οδηγοί της ΕΕ έχουν εγκαταλείψει τη χώρα μετά το Brexit και μόνο 600 έχουν επιστρέψει.
Εν τω μεταξύ, η πανδημία εμπόδισε νέους οδηγούς να καλύψουν τις κενές θέσεις. Περίπου 40.000 τεστ HGV ακυρώθηκαν πέρυσι. Ωστόσο, οι επικεφαλείς των σωματείων τους περιγράφουν αυτά τα ζητήματα ως το τελευταίο στάδιο. Εδώ και δεκαετίες, λένε οι οδηγοί φορτηγών, υποτιμώνται και αντιμετωπίζονται με περιφρόνηση.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος