Η.Β: Η δρομολόγηση ηλεκτρικών ασθενοφόρων στο σύστημα υγείας εγείρει ανησυχίες για την ασφάλεια των ασθενών

Το NHS πρόκειται να δρομολογήσει στο σύστημα του ηλεκτρικά ασθενοφόρα, εγείροντας ανησυχίες ότι η προσπάθειά του για μηδενικούς ρύπους τίθεται πάνω από την ασφάλεια των ασθενών.

Οι επικεφαλής παραϊατρικών  υπηρεσιών φοβούνται ότι θα αυξηθούν οι ώρες αναμονής για τους ασθενείς περισσότερο λόγω των ωρών που χάνονται για την επαναφόρτιση των οχημάτων και διατυπώνουν  μ ιδιαίτερη ανησυχία για την κάλυψη των αγροτικών περιοχών, δεδομένης της περιορισμένης εμβέλειας.

Τον επόμενο μήνα, τα ηλεκτρικά ασθενοφόρα θα κυκλοφορήσουν πιλοτικά σε ολόκληρη τη χώρα. Στο πλαίσιο του προγράμματος, τα ηλεκτρικά ασθενοφόρα θα διακινηθούν σε όλη τη βορειοδυτική, την ανατολική Αγγλία, το Γιορκσάιρ, τη νοτιοδυτική και το Λονδίνο, με κόστος περίπου 150.000 λίρες το καθένα.

Η αξιολόγηση του προγράμματος διαπίστωσε ότι τα ασθενοφόρα χρειάστηκαν έως και τέσσερις ώρες για να φορτίσουν και διένυσαν κατά μέσο όρο 70 μίλια μεταξύ των φορτίσεων, με τις βρετανικές εφημερίδες να προειδοποιούν ότι “η εμβέλεια και ο χρόνος επαναφόρτισης είναι ένας σημαντικός περιοριστικός παράγοντας”.

Η έκθεση αναφέρει ότι, ως ελάχιστο όριο, τα ασθενοφόρα πρέπει να μπορούν να καλύψουν 160 μίλια.

Τα συμβατικά ασθενοφόρα μπορούν να καλύψουν έως και 800 μίλια την ημέρα και να γεμίσουν μέσα σε λίγα λεπτά.

Τα στοιχεία μέχρι τον Μάρτιο του 2023 δείχνουν ότι δύο εκατομμύρια ώρες χάνονται σε αναμονές σε χώρους στάθμευσης νοσοκομείων ενώ τα θύματα καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου αντιμετώπισαν μέση αναμονή 36 λεπτών το 2023, διπλάσια του στόχου.

Λονδίνο, Ανταπόκριση: Νατάσα Καντζάβελου 

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος