Δύο πλοία που διαχειρίζονταινοτιοκορεατικές εταιρείες διέσχισαν τα Στενά του Ορμούζ, μετά την υπογραφή μνημονίου κατανόησης (MoU) μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Ιράν, σύμφωνα με σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο της Σεούλ.
Όπως ανέφερε το υπουργείο τη Δευτέρα, τα πλοία πλέουν κανονικά, ωστόσο δεν έχουν ακόμη εξέλθει πλήρως από τη ζώνη υψηλού κινδύνου. Παράλληλα, δεν δόθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες για την ταυτότητα ή το φορτίο των πλοίων.
Οι αρχές διευκρίνισαν επίσης ότι τα πλοία δεν φέρουν νοτιοκορεατικό πλήρωμα και δεν έχουν προορισμό τη Νότια Κορέα.
Την ίδια στιγμή, συνολικά 22 πλοία που διαχειρίζονται νοτιοκορεατικές εταιρείες παραμένουν εγκλωβισμένα στα Στενά του Ορμούζ, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
Πηγή: Reuters
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος