Αποκαλύψεις για την ασφάλεια των Boeing – Κατάθεση μηχανικού στη Γερουσία: «Είναι ζήτημα ζωής και θανάτου»

Σύνοψη
  • Στον απόηχο των πρόσφατων ατυχημάτων σε αεροσκάφη της Boeing, οι νέες μαρτυρίες που έρχονται στη δημοσιότητα εγείρουν πλήθος ερωτημάτων για την αξιοπιστία της εταιρείας.

Σοβαρό προβληματισμό, προκαλούν οι αποκαλύψεις μηχανικού της Boeing, για την ασφάλεια των αεροσκαφών. Σε συνέντευξή του στο δίκτυο «NBC», υποστηρίζει πως  το «Βoeing 787», πρέπει να σταματήσει να παράγεται, καθώς όπως υποστηρίζει, υπάρχει κίνδυνος, το αεροσκάφος… να απο- συναρμολογηθεί στον αέρα.

Στον απόηχο των πρόσφατων ατυχημάτων σε αεροσκάφη της Boeing, οι νέες μαρτυρίες που έρχονται στη δημοσιότητα εγείρουν πλήθος ερωτημάτων για την αξιοπιστία της εταιρείας.

Στην κατάθεση του στην αρμόδια υποεπιτροπή της αμερικανικής Γερουσίας, ο μηχανικός του κολοσσού των αερομεταφορών μίλησε ευθέως για κενά ασφαλείας.

«Ο πληροφοριοδότης ισχυρίστηκε ότι του είπα να κλείσει το στόμα του όταν έκανε σαφείς τις ανησυχίες του για τα κατασκευαστικά προβλήματα, ενώ παράλληλα μετατέθηκε και από το πόστο του».

Μάλιστα, σε συνέντευξή του στο δίκτυο NBC δεν διστάζει να απαντήσει με ένα κατηγορηματικό όχι στο εάν θα έβαζε την οικογένειά του σε αεροσκάφος 787, ενώ παραδέχτηκε πως πρέπει να σταματήσει η παραγωγή του εν λόγω μοντέλου.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι καταγγελίες πρώην διευθυντή της Boeing ενώπιον της Γερουσίας.

Η Boeing πάντως, έχει αμφισβητήσει τις κατηγορίες, υποστηρίζοντας ότι δεν εντόπισε δυσλειτουργίες στα σχεδόν 700 εν λειτουργία αεροσκάφη της, ενώ επίσης με δήλωσή της υπερασπίστηκε την ακεραιότητα του παγκόσμιου στόλου της, που έχει μεταφέρει με ασφάλεια δισεκατομμύρια επιβάτες.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος