Χανιά: Σχεδιασμός του προγράμματος «Προώθηση της Ανάγνωσης και της Δημιουργικότητας

Ξεκίνησε η προετοιμασία από πλευράς Δημοτικής Βιβλιοθήκης Χανίων για την οργάνωση και διαχείριση της πανελλαδικής καλοκαιρινής εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας – για πέμπτη συνεχή χρονιά – στις Παιδικές Βιβλιοθήκες του Δήμου με τίτλο: «Προώθηση της Ανάγνωσης και της Δημιουργικότητας – Καλοκαιρινή εκστρατεία 2016» καθώς και για τη συμμετοχή στην υλοποίηση του Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού για παιδιά όλων των τάξεων του Δημοτικού, με τίτλο «Συλλέγω εμπειρίες».

Χανιά: Σχεδιασμός του  προγράμματος «Προώθηση της Ανάγνωσης και της Δημιουργικότητας

Στο πλαίσιο αυτό, στελέχη της Δημοτικής Βιβλιοθήκης – η Προϊσταμένη των Δημοτικών Βιβλιοθηκών, Βιβή Χουδαλάκη και οι βιβλιοθηκονόμοι, Μαρία Μαραβελάκη, Ευαγγελία Μαστορακάκη και Κατερίνα Βαρανάκη – συμμετείχαν στο 4ο βιωματικό σεμινάριο, που φέτος διοργάνωσε η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος παίρνοντας τη σκυτάλη από το Future Library κι έχοντας την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος – για τη διοργάνωση της Καλοκαιρινής Εκστρατείας 2016.

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 4 Μαρτίου στην Αθήνα, με σκοπό την προετοιμασία των συντονιστών από κάθε βιβλιοθήκη, ώστε να φέρουν εις πέρας επιτυχώς τις δράσεις της Κ.Ε.

Η φετινή εκστρατεία ανάγνωσης, με θέμα «Γίνε εξερευνητής του κόσμου», προσκαλεί τα παιδιά και τους μεγάλους να γνωρίσουν τις βιβλιοθήκες και στοχεύει στο να εμβαθύνουν οι εκπαιδευόμενοι περισσότερο στις δεξιότητες, που απόκτησαν τις προηγούμενες χρονιές αλλά και να προσεγγίσουν την οργάνωση της καλοκαιρινής εκστρατείας κι από άλλες πλευρές.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος