Χανιά: Υπογραφές και μέσω Διαδικτύου κατά της παραχώρησης του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» στη Fraport

Αυξάνεται ο αριθμός των Χανιωτών που υπογράφει το κείμενο ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης».

Περίπου 220 άτομα έχουν υπογράψει το κείμενο, με το οποίο εκφράζουν την εντονότατη αντίθεσή τους στην παραχώρηση του αεροδρομίου στη γερμανική Fraport. Η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται και ηλεκτρονικά στη διεύθυνση:

https://secure.avaaz.org/el/petition/Prothypoyrgos_tis_Elladas_Alexis_Tsipras_Psifiste_enantia_stin_ekhorisi_toy_aerodromioy_DASKALOGIANNIS_ton_Hanion/?sFKoqgb

Το κείμενο έχει ως εξής:

«Η επιλογή της σημερινής συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων να εκχωρήσουν το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων (και του Ρεθύμνου) και μαζί με αυτό, 13 ακόμη, περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας δεν είναι μία απλή πολιτική πράξη, η οποία βλάπτει το δημόσιο συμφέρον, αλλά πράξη η οποία εκχωρεί και παραδίδει τις πύλες εισόδου και τη ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας, που είναι ο τουρισμός, στους Γερμανούς.
Η εκχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων ήταν ένα από τα λεγόμενα προαπαιτούμενα που έθετε η γερμανική ηγεμονία προκειμένου να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της ελληνικής οικονομίας. Επισημαίνεται ότι ήδη οι Γερμανοί ελέγχουν το μεγαλύτερο μέρος της διακίνησης των τουριστών προς την Ελλάδα διαμέσου του tour operator TUI, ενώ ο «εθνικός» ιδιωτικός αερομεταφορέας αποτελεί ένα περιφερειακό βραχίονα της, επίσης, γερμανικής εταιρείας Lufthansa, η οποία είναι και αυτή μέτοχος στη Fraport, συνεπώς και στην κοινοπραξία Fraport – Κοπελούζος στην οποία εκχωρούνται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια για 50 χρόνια.
Η κατάσταση θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο εξαιτίας του τραπεζικού χρέους ύψους 7,5 δισ. που έχει ο ξενοδοχειακός τομέας, μεγάλο μέρος του οποίου θα εκχωρηθεί σε ξένα funds εφόσον τα κόκκινα δάνεια του εν λόγω κλάδου είναι 2,5 δισ., ενώ τα καθυστερούμενα 3 δισ. επιπλέον.
Ως εκ τούτου το ζήτημα της εκχώρησης του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» των Χανίων και των υπολοίπων καθώς επίσης και των άλλων πυλών εισόδου που είναι τα λιμάνια συνδέεται με την εκχώρηση, επί της ουσίας, της δημόσιας περιουσίας και της ελληνικής οικονομίας.
Ταυτόχρονα όμως οι πολίτες της Δυτικής Κρήτης θα θιγούν άμεσα εξαιτίας της ανόδου των τελών αεροδρομίου κάτι το οποίο θα αυξήσει τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων. Σύμφωνα με στοιχεία των εργαζομένων στα αεροδρόμια η αύξηση μόνο των φόρων θα φτάσει μακροπρόθεσμα από τα 12 στα 26,5 ευρώ ανά διαδρομή, ενώ υπάρχει ο κίνδυνος ορισμένες αεροπορικές εταιρείες να εγκαταλείψουν το «Δασκαλογιάννης» και να χρησιμοποιήσουν ως βάση άλλα αεροδρόμια. Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα πλήξει την τοπική οικονομία, η οποία, σε μεγάλο βαθμό, στηρίζεται και στις εκατοντάδες χιλιάδες τουριστών που μεταφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, ενώ οι εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων στο αεροδρόμιο θα επιδεινωθούν ραγδαία όπως φαίνεται από τη σύμβαση που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.
Μόνη μας ελπίδα πλέον η δικιά μας κινητοποίηση για να περισώσουμε ότι μπορούμε. Το οφείλουμε στα παιδιά μας και στις επόμενες γενιές, γιατί δεν μπορεί ό,τι δεν κατάκτησαν οι ξένοι με τα όπλα να το κατακτήσουν τώρα με εκβιασμό, απειλές και ύβρεις.
Η πρωτοβουλία μας είναι «δράση πολιτών» και αναπτύσσεται παράλληλα προς τις όποιες δράσεις φορέων της Αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών ενώσεων, συλλόγων εργαζομένων και άλλων συλλογικοτήτων και στοχεύει στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση – ενεργοποίηση των πολιτών της Δυτικής Κρήτης.
Επισημαίνουμε ότι το Αεροδρόμιο αυτό και το όνομα που φέρει συμβολίζει τους αγώνες και την επαναστατική παράδοση του τόπου για ελευθερία και εθνική ανεξαρτησία.
Αγωνιζόμαστε για να παραμείνει το Αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» περιουσιακό στοιχείο του ελληνικού Δημοσίου και του ελληνικού λαού, πραγματικότητα που αίρεται από την συμφωνία της σημερινής κυβέρνησης.
Δεν αναγνωρίζουμε κανένα νέο «καθεστώς» ιδιοκτησίας ή λειτουργίας του Αεροδρομίου.
Στηρίζουμε την προσφυγή σε ένδικα μέσα για την ακύρωση της «συμφωνίας εκποίησης» χωρίς να περιορίζουμε τη δράση μας σε αυτήν. Θεωρούμε ανεπιθύμητους στον τόπο μας, τη γερμανική Fraport – Κοπελούζος και το ΤΑΙΠΕΔ που συνιστά μηχανισμό εκποίησης της χώρας».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος