Πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015

Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την περιοχή του Λουτρακίου και της Πελοποννήσου είχαν ως συνέπεια την πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, για λόγους ασφαλείας των πληρωμάτων, των εμπλεκομένων και, φυσικά, των θεατών. Τα πρώτα σημάδια κακοκαιρίας έγιναν εμφανή ήδη από το απόγευμα του Σαββάτου, ωστόσο τις βραδινές ώρες τα φαινόμενα έδειχναν να καταλαγιάζουν.

Έτσι, η δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα ξεκίνησε εν μέσω μόνο νεφώσεων, με το οδόστρωμα κατά το πέρασμα των πληρωμάτων από τις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές να μην προβληματίζει ούτε τους αγωνιζόμενους ούτε και τους Οργανωτές.

Ωστόσο, η ξαφνική και πυκνή βροχόπτωση μετά την ολοκλήρωση της Ε.Δ. 6, EKO Racing Ζήρεια, είχε ως αποτέλεσμα πολλά τμήματα των τριών ειδικών διαδρομών που απέμεναν μέχρι την ολοκλήρωση του Ράλλυ να γίνουν απροσπέλαστα ή και επικίνδυνα, οδηγώντας την Οργάνωση στην εσπευσμένη διακοπή του.

Πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015
Ο δεύτερος γενικής Craig Breen

Παρ’ όλα αυτά, το Ακρόπολις προσμετρά, όπως προβλέπεται, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, με αποτέλεσμα οι πρωταγωνιστές του θεσμού να βαθμολογούνται κανονικά και ο Kajetan Kajetanowicz, επικρατώντας επί ελληνικού εδάφους, να στεφθεί Πρωταθλητής Ευρώπης για το 2015. Η διακοπή του αγώνα αναμφίβολα λυπεί όσους παρακολουθούσαν τη δραματική εξέλιξή του, αφού οι τέσσερις πρώτες Ε.Δ. προμήνυαν σπουδαία μάχη για την 1η θέση.

Πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015
Ο τρίτος γενικής Λάμπρος Αθανασούλας

Αρχικά ο Kajetanowicz κέρδισε την 1η Ε.Δ., αλλά ο Craig Breen απάντησε με δύο ταχύτερους χρόνους και δημιούργησε μια διαφορά ασφαλείας, αφήνοντας πίσω του τον Πολωνό αλλά και τον Λάμπρο Αθανασούλα να μάχονται για τη 2η θέση.

Στην τέταρτη Ε.Δ. της ημέρας, EKO Racing Ζήρεια, το καπό του 208 Τ16 του Breen άνοιξε, με αποτέλεσμα ο ίδιος να χάσει χρόνο και να πέσει 2ος, με τον Kajetanowicz να τίθεται και πάλι επικεφαλής, 10” μπροστά από τον Breen, την ώρα που ο Λάμπρος Αθανασούλας ακολουθούσε μόλις 5” πίσω από τον Ιρλανδό.
Με τους τρεις πρώτους να επιστρέφουν στο Λουτράκι για το ενδιάμεσο service και με την υπόθεση-«νίκη» να δείχνει ανοιχτή ακόμη, οι ουρανοί άνοιξαν…

Έτσι, ο Kajetanowicz στέφθηκε και επίσημα Πρωταθλητής Ευρώπης, όντας ο πρώτος Πολωνός που το καταφέρνει μετά τον Krzysztof Hołowczyc, το 1997. O Breen δεν κατάφερε να εξαντλήσει τις μαθηματικές ελπίδες που διατηρούσε μέχρι το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, την ώρα που ο Λάμπρος Αθανασούλας σημείωσε μια σπουδαία επιτυχία ανεβαίνοντας στο βάθρο. Ο Έλληνας οδηγός, παρά την πολυετή αποχή του από τους χωμάτινους αγώνες, ήταν ανταγωνιστικός με ένα νέο αυτοκίνητο και έδειξε δείγματα του πλούσιου ταλέντου του. Σήμερα προσπάθησε να πιέσει στη Ζήρεια, αλλά ένα τετ-α-κε τού κόστισε πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, ήταν σε απόσταση βολής και θα μπορούσε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω στις τρεις εναπομείνασες ειδικές, που εντέλει δεν πραγματοποιήθηκαν.

Πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015
Ο τέταρτος γενικής Jaromir Tarabus

Οι δύσκολες καιρικές συνθήκες είχαν ως αποτέλεσμα να έχουμε και σημαντικές εγκαταλείψεις, με κυριότερη αυτήν του Alexey Lukyanuk, ο οποίος και τέθηκε εκτός μάχης έπειτα από έξοδο, ενώ ανάλογη τύχη είχε και ο Charles Martin.

Πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015
Ο πέμπτος γενικής David Botka

Με αυτόν τον τρόπο, στην 4η θέση πλασαρίστηκε ο Jaromir Tarabus με το Skoda Fabia S2000, που απέφυγε τα λάθη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μπροστά από τον David Botka με το Mitsubishi Lancer EVO IX.
Ο Ούγγρος οδηγός σημείωσε έναν πολύ καλό χρόνο στη Ζήρεια και σκαρφάλωσε στη Γενική κατάταξη, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη νίκη στην κατηγορία ERC-2.

Πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015
Έτσι γράφτηκε ο επίλογος του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015

Κάπως έτσι γράφτηκε ο επίλογος του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, ενός αγώνα που έγινε πραγματικότητα κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες, και εντέλει -αν μη τι άλλο- δικαίωσε πολλούς από τους τίτλους του, όπως «σκληρός», «απρόβλεπτος», «δραματικός». Μπορεί η εκδοχή του 2015 να περνάει στην ιστορία, αλλά τα μάτια και η σκέψη είναι ήδη στραμμένα στο 2016, οπότε και το Ράλλυ έχει εξασφαλισμένο μέλλον στο ERC.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2015

Η δεύτερη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να μην ολοκληρώθηκε λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, αλλά, από τη στιγμή που καλύφθηκαν τα απαιτούμενα από τον κανονισμό χιλιόμετρα, ο αγώνας προσμετρά κανονικά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Πρόωρη λήξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015
Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης
Πρωταθλητές Ράλλυ 2015

Έτσι, με τους Αθανασούλα-Ζακχαίο να κερδίζουν και τη δεύτερη ημέρα του εθνικού μας αγώνα με το Skoda Fabia R5 με σημαντική διαφορά, η 2η θέση ήταν αρκετή για τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη, ώστε να τους χαρίσει τον τέταρτο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στην καριέρα τους.
Ο Έλληνας οδηγός, γνωρίζοντας ότι με το Lancer EVO IX δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Αθανασούλα, έλεγξε το συναγωνισμό, απέφυγε το ρίσκο και, ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτόν εξασφάλισε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα.

Επόμενος και τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι το ασφάλτινο Ράλλυ Αμάρυνθος, στις 24-25 Οκτωβρίου.

Πηγή: Γραφείο Τύπου Ράλλυ Ακρόπολις


Φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ