Παίκτης της Μπάγερν έμαθε να τραγουδάει όπερα… για να παίζει καλύτερα

Ο διεθνής Γάλλος κεντρικός αμυντικός της Μπάγερν Μονάχου, Νταγιότ Ουπαμεκανό, έχει αρχίσει να δουλεύει με έναν τραγουδιστή όπερας ώστε να γίνει καλύτερος ποδοσφαιριστής. Όμως γιατί το έκανε αυτό; Σύμφωνα με τον ίδιο, από τότε που άρχισε τα μαθήματα όπερας, επικοινωνεί καλύτερα με τους συμπαίκτες του.

Το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που ναι μεν θέλει τεχνική, εξυπνάδα και ικανότητα με τα πόδια, όμως ένα μεγάλο μέρος για να λειτουργήσει μια ομάδα σωστά, είναι και η επικοινωνία μεταξύ των παικτών της. Ο Ουπαμεκανό ήταν από τους ποδοσφαιριστές που δυσκολευόταν πάνω στο θέμα της επικοινωνίας, την πρώτη του σεζόν στο Μόναχο.

Αυτό τον έκανε να θέλει να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο πάνω σε αυτόν τον τομέα και ο ίδιος επικοινώνησε με έναν τραγουδιστή όπερας από την Λειψία, ώστε να λύσει αυτό του το «πρόβλημα».

Ο ίδιος ένιωθε ενοχλήσεις στις φωνητικές του χορδές μετά από κάθε αγώνα και ταλαιπωρούταν από πονόλαιμους για μεγάλο μέρος της σεζόν. Αντί όμως να «πολεμήσει» τον πόνο, αποφάσισε να βελτιωθεί πάνω σε αυτό και να μάθει να χρησιμοποίει σωστά τις φωνητικές του χορδές, ώστε να βελτιώσει την επικοινωνία του με τους συμπαίκτες του μέσα στο γήπεδο.

Ο ίδιος μάλιστα δήλωσε πάνω στα μαθήματα που έκανε:

«Όταν ήμουν μικρός, είχα δυσκολίες με την επικοινωνία. Ένιωσα την ανάγκη να δουλέψω πάνω στην φωνή μου, για να μπορέσω να είμαι δίνω εντολές στους άλλους αμυντικούς της ομάδας. Για αυτό δούλεψα με έναν τραγουδιστή όπερας, ήταν πολύ ενδιαφέρον. Είναι σημαντικό να φωνάζεις σαν αμυντικός. Πρέπει να το κάνεις για να έχεις πρωταγωνιστικό ρόλο, τον ρόλο του αρχηγού της άμυνας».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος