«Η Μπαρτσελόνα ζήτησε από τη Spotify να κρατήσει το λογότυπο της Unicef στη φανέλα της»

Την επιθυμία να διατηρήσει το λογότυπο της Unicef, στο πίσω μέρος της φανέλα της, έκανε γνωστή η Μπαρτσελόνα στην σουηδική εταιρεία Spotify, στις τελικές συζητήσεις που γίνονται για την οριστικοποίηση της συνεργασία τους.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Καταλωνίας «Mundo Deportivo», η Μπαρτσελόνα απευθύνθηκε στην Spotify, καθώς θα είναι ο κύριος χορηγός και η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων για τον σύλλογο.

Ήδη έχουν αναφερθεί έσοδα έως και 280 εκατομμυρίων για τρία χρόνια σχέσης μεταξύ του συλλόγου και της σουηδικής εταιρείας.

Μετά το κλείσιμο των συμβολαίων, που περιλαμβάνουν περίπλοκες και με πολλές ρήτρες καθώς υπάρχουν πολλές μελλοντικές μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη, η Μπαρτσελόνα θα δώσει τα συγκεκριμένα στοιχεία της συμφωνίας την επόμενη εβδομάδα.

Να σημειωθεί ότι η συμφωνία επεκτείνεται και στο γήπεδο, που πιθανότατα θα ονομαστεί «Spotify Camp Nou» ή «Camp Nou Spotify».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος