Κινητήρας υδρογόνου από Yamaha και Toyota

Οι μηχανικοί των ιαπωνικών εταιρειών Yamaha και Toyota ένωσαν τις δυνάμεις τους στην κατασκευή του οκτακύλινδρου (V8) κινητήρα υδρογόνου.

Ο νέος πεντάλιτρος κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι η τροποποιημένη έκδοση του σπορ V8 Lexus RC-F, που θα μπορεί να καταναλώνει το υδρογόνο ως καύσιμη ύλη.

Οι εκπομπές του κινητήρα υδρογόνου είναι υδρατμός μαζί με πολύ μικρή ποσότητα καμένου μηχανικού λαδιού. Οι κατασκευαστές δηλώνουν ότι η ισχύς του κινητήρα είναι 450 PS, η ροπή του φτάνει τα 540 Nm και δεν εκπέμπει βλαβερούς για το περιβάλλον ρύπους.

Όπως δήλωσε ο μηχανικός της Yamaha Τακέσι Γιαμάντα, ο κινητήρας υδρογόνου έχει φιλικό χαρακτήρα, είναι απλός στην χρήση και δεν απαιτεί συμπληρωματικά ηλεκτρονικά συστήματα (για την εκμετάλλευση του).

Μετάφραση-Επιμέλεια: Γιώργος Γιαννακόπουλος

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ