Οι μηχανικοί των ιαπωνικών εταιρειών Yamaha και Toyota ένωσαν τις δυνάμεις τους στην κατασκευή του οκτακύλινδρου (V8) κινητήρα υδρογόνου.
Ο νέος πεντάλιτρος κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι η τροποποιημένη έκδοση του σπορ V8 Lexus RC-F, που θα μπορεί να καταναλώνει το υδρογόνο ως καύσιμη ύλη.
Οι εκπομπές του κινητήρα υδρογόνου είναι υδρατμός μαζί με πολύ μικρή ποσότητα καμένου μηχανικού λαδιού. Οι κατασκευαστές δηλώνουν ότι η ισχύς του κινητήρα είναι 450 PS, η ροπή του φτάνει τα 540 Nm και δεν εκπέμπει βλαβερούς για το περιβάλλον ρύπους.
Όπως δήλωσε ο μηχανικός της Yamaha Τακέσι Γιαμάντα, ο κινητήρας υδρογόνου έχει φιλικό χαρακτήρα, είναι απλός στην χρήση και δεν απαιτεί συμπληρωματικά ηλεκτρονικά συστήματα (για την εκμετάλλευση του).
Μετάφραση-Επιμέλεια: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος