O Μαξ Φερστάπεν κέρδισε με άνεση το Γκραν Πρι του Μονακό μπροστά από τους Κάρλος Σάινθ και Λάντο Νόρις, καθώς ο κάτοχος της pole Σαρλ Λεκλέρ δεν μπόρεσε καν να ξεκινήσει τον αγώνα, λόγω προβλήματος στο πίσω αριστερό ημιαξόνιο της Ferrari.
Ο Φερστάπεν έκανε αυτό που έπρεπε από την αρχή στριμώχνοντας τον Μπότας στην εκκίνηση και μπαίνοντας επικεφαλής του αγώνα από την πρώτη στροφή. Θέση που εντέλει κράτησε με άνεση μέχρι το τέλος για να ανέβει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο του Μονακό, και μάλιστα, στο πιο ψηλό σκαλί.
Σε ένα από τα χειρότερα Σαββατοκύριακα της Mercedes τα τελευταία 8 χρόνια, ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην 7η θέση, από την οποία και ξεκίνησε, χάνοντας με αυτόν τον τρόπο και την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα, όντας πλέον 4 βαθμούς πίσω από τον Φερστάπεν. Ο ομόσταυλός του στη γερμανική ομάδα, Βάλτερι Μπότας, είχε ακόμη χειρότερη τύχη καθώς ένα μπλοκαρισμένο μπουλόνι στον μπροστινό δεξί τροχό που αρνούνταν να βγει στη φάση της αλλαγής ελαστικών, τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Έτσι, η Mercedes έχασε την πρωτοκαθεδρία και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών – αυτήν τη φορά για 1 βαθμό – από την Red Bull.
Τα προβλήματα του Μπότας επέτρεψαν στα «παλιά φιλαράκια» Κάρλος Σάινθ και Λάντο Νόρις να ανέβουν στο πόντιουμ του Μονακό, με τον Ισπανό να χρυσώνει κάπως το χάπι για τη Ferrari από την αποκαρδιωτική εγκατάλειψη του Λεκλέρ.
Πολύ καλή η επίδοση από τον Σέρχιο Πέρες που χάρη στην στρατηγική της Red Bull ανέβηκε από την 8η στην 4η θέση, ενώ το ίδιο ισχύει και τον – εκλεγμένο από τους οπαδούς – οδηγό της μέρας, Σεμπάστιαν Φέτελ που κέρδισε 3 θέσεις για να τερματίσει 5ος από 8ος με την Aston Martin.
Επόμενο ραντεβού την Κυριακή 6 Ιουνίου για το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος