Ν. Κουρέτας στο Πρώτο: Γαλάτσι – Ζωγράφου σε 14 λεπτά με την γραμμή 4 του Μετρό – 340.000 επιβάτες ημερησίως (audio)

«Με τη γραμμή 4 του Μετρό, μέσα σε 14 λεπτά, θα μπορεί ένας φοιτητής να πηγαίνει από το Γαλάτσι στην Πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου, ενώ για την ίδια διαδρομή με το αυτοκίνητο ή το λεωφορεία απαιτείται πάνω από μια ώρα στο δρόμο. Επίσης από την Καισαριανή θα μπορεί κάποιος να βρίσκεται στο Άλσος Βεΐκου σε 12,5 λεπτά».

Αυτό τόνισε ο Νίκος Κουρέτας, διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Το GPS της επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα.

Όπως είπε η γραμμή 4 θα ξεκινάει από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι. Θα υπάρχει και δεύτερος σταθμός στο Γαλάτσι, Γαλατσίου και Βεΐκου. Θα συνεχίζει στην Ελικώνος, και μετά σε Κυψέλη, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, δικαστήρια Ευελπίδων, Κολωνάκι, Ευαγγελισμό, Καισαριανή, Ζωγράφου και θα καταλήγει στο δήμο Αθηναίων στο Γουδί.

Μελέτες δείχνουν ότι θα μετακινούνται 340.000 επιβάτες ημερησίως, επομένως θα κυκλοφορούν 53.000 λιγότερα αυτοκίνητα την ημέρα στους δρόμους της Αθήνας. Αυτό σημαίνει ότι θα εκλύονται στην ατμόσφαιρα 318 λιγότεροι τόνοι διοξειδίου του άνθρακα.

«Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου είναι 8 έτη. Θα προσπαθήσουμε να το τηρήσουμε στο ακέραιο», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Κουρέτας παραδέχθηκε ότι τα έργα του μετρό έχουν τη δυσκολία ότι γίνονται μέσα στην «έτοιμη πόλη», κάτι που δημιουργεί προσωρινές δυσκολίες. Ερωτηθείς για την επικείμενη ταλαιπωρία των πολιτών, υπενθύμισε τα προσωρινά προβλήματα στην καθημερινότητα από την κατασκευή των γραμμών 2 και 3 του Μετρό, σε μια εποχή που – όπως είπε- «είμασταν πιο ανέτοιμοι». «Σίγουρα θα υπάρξει μια αναστάτωση, την οποία δεσμευόμαστε να την κάνουμε πιο μικρή σε χρονική διάρκεια και έκταση», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, επισήμανε ότι τα τρένα σε αυτή τη γραμμή θα είναι χωρίς οδηγό, σε μια μονή σήραγγα διπλής τροχιάς. Οι συρμοί θα είναι κατασκευασμένοι σχεδόν πλήρως από ανακυκλώσιμα υλικά, υπερ- αυτόματοι και έξυπνοι στη λειτουργία τους. Θα υπάρχουν πολλά καινούργια και καινοτόμα συστήματα μέσα στη γραμμή. Μεταξύ άλλων προβλέπεται  λήψη ενέργειας από την πέδηση των συρμών, ενώ θα υπάρχουν εξελιγμένοι αυτοματισμοί, καθώς και τα πιο εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας.

Αναφορικά με τα αρχεία, τόνισε ότι κάθε κατασκευή έργου Μετρό, αναδεικνύει διάφορες περιόδους της Ιστορίας της χώρας. «Είμαστε σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού και τις αρμόδιες εφορίες αρχαιοτήτων», σημείωσε, λέγοντας ότι «η Αττικό Μετρό είναι  ίσως η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως που κάνει έργα σε αρχαιολογικούς χώρους».

«Μπορούμε να σεβαστούμε και να αναδείξουμε τον αρχαίο πολιτισμό μας», διαβεβαίωσε ο κ. Κουρέτας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος