Βραβείο για την συμμετοχή του στον πανελλήνιο σχολικό θεατρικό διαγωνισμό “Μαθαίνοντας επιστήμη μέσα από το θέατρο“ (SCIENCE VIEW) απέσπασε το Γενικό Λύκειο Δομενίκου βραβεύτηκε, φέτος για τη συμμετοχή του
Η παράσταση του σχολείου παρουσιάστηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Ελληνογερμανικής Αγωγής με κοινό και μεταδόθηκε ζωντανά διαδικτυακά. Συμμετείχαν 28 μαθητές του σχολείου με διάφορες αρμοδιότητες ( ηθοποιοί, φωτιστές, ηχητικά, σκηνικά- βίντεο, μουσική, αμπιγιέζ και μακιγιάζ, προώθηση και διάδραση με το κοινο κλπ).
Η παράσταση βραβεύτηκε με το βραβείο διάδοσης και προώθησης του περιβαλλοντικού μηνύματος του έργου στην τοπική και ευρύτερη ελληνική κοινωνία και δέχτηκε πολλούς επαίνους από την κριτική επιτροπή. Το βραβείο απονεμήθηκε στο σχολείο από τον πρόεδρο της Science View, κ. Σωτηρίου.
Επίσης την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024, σε ειδική εκδήλωση για τα 10 χρόνια που διενεργείται ο διαγωνισμός “Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο” η υπεύθυνη Φυσικός καθηγήτρια του πρότζεκτ και Διευθύντρια του ΗΓΕΛ Δομενίκου κ. Βελησσαρίου Χρυσούλα βραβεύτηκε από την ScienceView για την προσφορά της στη δράση.
Υπόθεση Θεατρικής Παράστασης
Από τους μαθητές του σχολείου παρουσιάστηκε η θεατρική παράσταση “Πεταλούδες και Αγριολούλουδα” η οποία εστιάζει στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και της βιώσιμης ανάπτυξης. Μέσα από διαλόγους και βίντεο-σκηνικά, αναδεικνύεται η σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και η ανάγκη για δράση. Οι χαρακτήρες εξερευνούν πιθανές λύσεις όπως η ανακύκλωση, η βιοενέργεια, ο οικολογικός τουρισμός και η προώθηση τοπικών προϊόντων. Μέσα από το τραγούδι, το βίντεο-σκηνικό και τα χαϊκού, αναδεικνύεται η ομορφιά της φύσης και η ανάγκη να την προστατεύσουμε για ένα καλύτερο αύριο.
Δείτε και το βίντεο της παράστασης στο youTube στο σύνδεσμο https://youtu.be/ME6lp1YpmI8?si=Hg8WLN3f1LqSkCw5
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος