Τα παιδιά ζωγραφίζουν για τους πρόσφυγες

Διαγωνισμό ζωγρα­φι­κής με θέμα τους πρό­σφυ­γες, στον οποίο συμμετείχαν μαθη­τές και μαθή­τριες Πρω­το­βάθ­μιας και Δευ­τε­ρο­βάθ­μιας Εκπαί­δευ­σης από τα σχο­λεία της Αττι­κής, διοργάνωσε το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με την Ένωση Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Τύπου (ΕΣΠΗΤ).

Την Τετάρτη 1η Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα, εγκαινιάζεται στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Μουσείου (Τριπόδων 23, Πλάκα) η έκθεση με τα έργα των παι­διών.

Τα παιδιά ζωγραφίζουν για τους πρόσφυγεςΒασικός σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού και η συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες. Στο πλαίσιο αυτό, τα έργα των παιδιών θα αξιοποιηθούν και θα δωρηθούν για τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες.

Θεμα­τι­κοί άξο­νες που είχαν τεθεί για τα έργα ήταν:

  • Πόλεμος και ειρήνη
  • Τι μας χωρί­ζει και τι μας ενώ­νει
  • Συναισθήματα προ­σφύ­γων
  • Σε νοιά­ζο­μαι
  • Ο φίλος μου ο πρό­σφυ­γας
  • Τα δικαιώ­ματα των προσφύγων

Τα παιδιά ζωγραφίζουν για τους πρόσφυγεςΤα έργα των παιδιών ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και είναι πραγματικά έργα τέχνης, που αποδεικνύουν ότι σε πολλά θέματα τα παιδιά βλέπουν καλύτερα από τους ενηλίκους.

Επιτροπή κρίσης: Πρόεδρος, Καλλιόπη Κύρδη, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δ/ΝΣΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Α’ ΑΘΗΝΑΣ

Δρ Ευαγγελία Κανταρτζή, Πρόεδρος Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης

Κώστας Στοφόρος, δημοσιογράφος -συγγραφέας/ μέλος ΔΣ ΕΣΠΗΤ


INFO
Μου­σείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης-Εθνικό Κέντρο Έρευ­νας & Διά­σω­σης Σχολικού Υλικού

Τριπόδων 23, Πλάκα, Αθήνα
Τηλ. 210 3250341

info@ekedisy.gr

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ