Δημοπρατείται o κυκλικός κόμβος επί της Ε.Ο. Λάρισας – Κοζάνης στον Τύρναβο, ένα έργο προϋπολογισμού 2,6 εκατ. ευρώ.
Σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Κώστας Αγοραστός ανέφερε: «Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και σε συνεργασία με τον Δήμο Τυρνάβου ολοκληρώσαμε τις διαδικασίες για τη δημοπράτηση ενός πολύ σημαντικού έργου τόσο για την περιοχή του Τυρνάβου όσο και για ολόκληρη τη Θεσσαλία, καθώς βρίσκεται πάνω στην Εθνική Οδό Λαρίσης – Κοζάνης (μέσω Ελασσόνας) το δρόμο που συνδέει τη Θεσσαλία με τη Δυτική Μακεδονία.
Είναι ένα έργο ασφάλειας και ουσίας στο οποίο διεισδύουν οι ανθρώπινες επιθυμίες. Το συγκεκριμένο έργο θα διατηρήσει και θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας αλλά και μόχλευση στην πραγματική τοπική οικονομία. Το έργο αυτό είναι απόρροια συνέργειας και συνεργασίας με τα αποτελέσματα του να αφήνουν βαθύ αποτύπωμα στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας».
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και αφορά στην κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου και παράπλευρου δικτύου επί της Εθνικής Οδού (Ε.Ο.) Λάρισας – Κοζάνης, που αποτελεί τμήμα του δευτερεύοντος Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) της χώρας, και συγκεκριμένα στη συμβολή της Ε.Ο. με την προβλεπόμενη περιφερειακή οδό του Τυρνάβου, στην Βορειοανατολική είσοδο του οικισμού. Το συνολικό μήκος της παρέμβασης είναι 650m. και περιλαμβάνει τις απαιτούμενες προσαρμογές στις υφιστάμενες οδούς.
Με την κατασκευή του έργου επιλύονται αρκετά προβλήματα της περιοχής και επιτυγχάνονται:
1. Λειτουργική αναβάθμιση και βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε τμήμα της Εθνικής Οδού Λάρισας Κοζάνης, που αποτελεί τμήμα του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) της χώρας
2. Βελτίωση της λειτουργικότητας της ΒΑ κυκλοφοριακής σύνδεσης του Τυρνάβου μέσω του νέου κόμβου επί της Ε.Ο., καθώς μέχρι σήμερα η σύνδεση του οικισμού μέσω υφιστάμενων κόμβων γίνεται κυρίως από νότια, ήτοι μέσω του Ι/Κ Γυρτώνης – Αμπελώνα και του Α/Κ Λάρισας.
3. Οι χωρίς καθυστερήσεις, διαμπερείς και ασφαλείς κινήσεις επί της Εθνικής Οδού καθώς και η δυνατότητα αναστροφής, λόγω της μορφής του κόμβου (κυκλικός).
4. Βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της οδού, λόγω της τήρησης των προδιαγραφών των ισχυουσών ΟΜΟΕ, των επιλεγμένων διατομών του έργου και των Σ.Α.Ο.
5. Ασφαλέστερη σύνδεση της περιφερειακής οδού Τυρνάβου με την Ε.Ο. Λάρισας – Κοζάνης, την παλαιά Ε.Ο. Λάρισα – Τύρναβος – Ελασσόνα, δυτικά του Τυρνάβου, και την Ε.Ο. Τρικάλων.
6. Άνετη, ομαλή επικοινωνία και εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών και περιοχών με την κατασκευή παράπλευρων οδών.
7. Ασφαλή διέλευση οχημάτων και πεζών στο σύνολο του έργου με την τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων και Συστημάτων Ασφάλισης Οχημάτων (ΣΑΟ).
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος