Το οριστικό κλείσιμο του υποκαταστήματος ΕΛΤΑ στο Τυχερό, ανακοίνωσε σήμερα μιλώντας στην ΕΡΤ Ορεστιάδας, ο Αντιδήμαρχος Σουφλίου Δημήτρης Δαρούσης. Με καταγωγή από τον εν λόγω οικισμό ο κ. Δαρούση, τόνισε πως “αν και ο Δήμος δεν ενημερώθηκε με σχετικό έγγραφο για την εξέλιξη αυτή, εντούτοις η ενημέρωση μου είναι απόλυτα έγκυρη για το οριστικό κλείσιμο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Σουφλί: Συγκέντρωση και συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το κλείσιμο του υποκαταστήματος ΕΛΤΑ στο Τυχερό.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί