Να συμμετέχουν όλα τα παιδιά ισότιμα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ζητά η Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Για απαράδεκτη επικοινωνιακή τακτική, με στόχο την απόκρυψη των προβλημάτων της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, καταγγέλλει το υπουργείο Παιδείας η Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου.
«Αφού προσπάθησε να πείσει, ότι εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία η εκπαίδευση λειτουργεί κανονικά, στήνοντας ταυτόχρονα ένα επικοινωνιακό σόου στα κανάλια για προμήθεια δήθεν tablet, laptop, κ.ά στους μαθητές, ώστε να προχωρήσει η εφαρμογή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, έρχεται με την τελευταία εγκύκλιο να αναιρέσει όλες τις προηγούμενες εγκυκλίους» αναφέρει σε ανακοίνωσή της, τονίζοντας ότι η λογική της “προαιρετικότητας” που εισάγεται οξύνει τις ανισότητες, δημιουργεί νέες και γεννά συγχύσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
«Οι εκπαιδευτικοί, όλες αυτές τις μέρες της υποχρεωτικής αναστολής των σχολείων, κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει: το χρέος μας απέναντι στους μαθητές, με όλα τα μέσα και κάτω από όλες τις συνθήκες, χωρίς καμία έμπρακτη στήριξη από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας. Με τη δική μας άοκνη προσπάθεια στηρίζεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση – επαφή με τους μαθητές μας, για όσο διαρκεί η αναγκαστική αναστολή λειτουργίας των σχολείων.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει μια απαράδεκτη επικοινωνιακή τακτική που στόχο έχει να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες της για τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι αφήνει χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς χωρίς μέσα και εξοπλισμό, χωρίς κεντρικά οργανωμένη στήριξη.
Αφού προσπάθησε να πείσει, ότι εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία η εκπαίδευση λειτουργεί κανονικά, αφού έστειλε απανωτές εγκυκλίους στα σχολεία απαιτώντας από τους Διευθυντές των σχολείων την καταγραφή και αποστολή στοιχείων, μέσα σε λίγες ώρες, για τις ελλείψεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό, στήνοντας ταυτόχρονα ένα επικοινωνιακό σόου στα κανάλια για προμήθεια δήθεν tablet, laptop, κ.ά στους μαθητές, ώστε να προχωρήσει η εφαρμογή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, έρχεται με την τελευταία εγκύκλιο να αναιρέσει όλες τις προηγούμενες εγκυκλίους!
Επικοινωνιακό πυροτέχνημα αποτελεί και η οδηγία για “προαιρετική συνέχιση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης” με εξαίρεση τις ημέρες από 15/4 (Μ. Τετάρτη) έως 21/4 (Τρίτη του Πάσχα). Σε τίποτα δε διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Το αντίθετο! Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν καλά τις ανάγκες των μαθητών και τον τρόπο να σταθούν δίπλα τους. Η λογική της “προαιρετικότητας” που εισάγεται οξύνει τις ανισότητες και δημιουργεί νέες. Γεννά συγχύσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα. Ακόμα και κάτω από έκτακτες συνθήκες όπως οι σημερινές, η σχολική ζωή καθορίζεται από ενιαίους κανόνες.
Δεν περιμένουμε από το Υπουργείο να μας υποδείξει το πώς και το πότε θα επικοινωνήσουμε με τους μαθητές μας και προφανώς δε διαπραγματευόμαστε τα αυτονόητα.
Στο ίδιο πλαίσιο, δημιουργώντας νέα ερωτήματα στους συναδέλφους, αλλά και προϋποθέσεις εμφάνισης νέων ανισοτήτων και διαφορετικών ταχυτήτων ανά σχολείο, κινείται η οδηγία της Γ.Γ. του Υπουργείου για προαιρετική δυνατότητα των εκπαιδευτικών “να καλύψουν και θέματα πέραν των επαναλήψεων της έως σήμερα διδαχθείσας ύλης που… εν τούτοις δεν αποτελούν διδακτέα ύλη παρά μόνο εφόσον αυτά παραδοθούν και με δια ζώσης διδασκαλία στην τάξη μετά την επαναλειτουργία των σχολείων”.
Σκόπιμες ασάφειες ή απλά αλαλούμ; Φαίνεται ότι το μόνο που τους νοιάζει είναι η δημιουργία εικονικής πραγματικότητας.
Τους ενδιαφέρει μόνο το επικοινωνιακό παιχνίδι και όχι η ισότιμη συμμετοχή των παιδιών σε όλη αυτή την πρωτόγνωρη διαδικασία που ζούμε.
Η κυβέρνηση “κατάφερε” να βρει τρόπους, ακόμα και σε μια νύχτα με πράξη νομοθετικού περιεχομένου να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των εργοδοτών, να χαρίσει εκατομμύρια ευρώ στους μεγαλοκαναλάρχες, αλλά δεν τολμά να ικανοποιήσει το ελάχιστο και αυτονόητο αίτημα των εκπαιδευτικών συνδικάτων και των μαθητών.
Να συμμετέχουν ΟΛΑ τα παιδιά “ισότιμα” στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να εξαπατά την κοινωνία, να υπονομεύει τον μάχιμο εκπαιδευτικό κόσμο, να θέτει συνεχώς εμπόδια και να στήνει παγίδες αντί να μας διευκολύνει στο έργο μας.
Από επικοινωνιακές φούσκες και κοροϊδία χορτάσαμε.
Αυτό θα είναι το καλύτερο μάθημα για τους μαθητές μας!
Αντιμετωπίζουμε την κατάσταση με ρεαλισμό, ψυχραιμία και αισιοδοξία!
Μένουμε δυνατοί – Δε μένουμε σιωπηλοί».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος